úterý 5. června 2012

Yves Rocher - 61. Vert canard ( výhra z givaway :))


Ahoj,
dnes pro vás mám krátkou recenzi a ukázku laku Yves Rocher - 61. Vert canard, který jsme vyhrály v jedné z givaway u An.:)
Z laku jsem velmi nadšená hlavně jeho petrolejovou barvičkou a  jeho krycí schopností, kdy stačí  pouze  jedna vrstva. Rychle schne a perfektně se nanáší :)







Krásný zbytek dne!
Evička

6 komentářů:

  1. Jsem ráda, že se lak líbí. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tahle barva je taky krásná! já si oblíbila tu rybízovou, o kterou se soutěží u mě na blogu :-))

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tu rybízovou se musím podívat !:)

      Vymazat
  3. Teda, to je ohromná barva. =D

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)