středa 4. července 2012

Balea nejen na léto! - vše, co mám doma :)


Ahojda,

dnes bych se s vámi chtěla podělit o skupinu přípravků, které vlastním od značky Balea. Balea je značkou drogerie DM a najdete v ní produkty jak z pleťové kosmetiky, tak i z tělové či vlasové. Určitě jste už na nějaký výrobek Balea narazily a tak víte, že to není nijak extra drahá záležitost. Skoro se všemi druhy výrobků se vejdete do 100 Kč. Někdy za tuto částku nakoupíte dokonce 2 a více věcí.


Já naprosto miluju krémy či tělová mléka od Baley, která mají každý rok jiný design i vůně. Mám strašně ráda jejich ovocné kombinace a to, že od každé vůně najdete jak krémy, tak sprchové gely nebo i šampony. To vám zajistí, že budete jak z vlasů, tak z pokožky vonět jednou vůní. Což si myslím, že je jedno velké plus.
Jelikož mám spoustu výrobku Balea, rovnou začnu. Jako první bych vám předtavila pro někoho velmi známé limitované edice.

Tělové mléko Splashy Kiwi (39 Kč) je vůně jako dělaná pro mě. Je to jako kiwi v mléčném krému :). Hydratuje vážně skvěle, ale tím, že obsahuje dost vody a celkem rychle se vstřebává, nezůstane pokožka tak dlouho hydratovaná jako, kdyby bylo mléko mastnější. Ovšem naopak plus je právě to, že se mastit a lepit nebudete. V nabídce mají i meloun a mango. Je jen na vás jaké si vyberete. Ve stejných vůních mají i sprchové gely.
Dalším výrobkem je Mango-Vanille (myslím, že 49 Kč). Je to taková sladká ovocná vůně, která je celkem příjemná. Tento tělový gel má takovou zvláštní konzistenci - na ruce je jako tělový krém, ale po rozmazání mi přijde více vodnatý a po vstřebání se na kůži lepí. Po uschnutí pokožky lepení mizí, ale i tak je mi to celkem nepříjemné. Naopak však musím pochválit pěkné balení a pumpičku, která je celkem praktická.

Jako další je tělová pěna s vůní malin - Himbeere (okolo 60 Kč), která vás po odšroubování donutí vzpomenout si na malinový jogurt jak vůní, tak i vzhledem a konzistencí :). Na pokožce je velmi jemná a skutečně voní po malinách. Má lekhou a snadno roztíratelnou struktutu a celkově je moc příjemná.


Také z pletˇové kosmetiky mám plno věcí a těmi jsou odličovací mléko a pleťová voda Ultra Sensitive pro citlivou pokožku (každý cca 50 Kč). Musím říct, že ničím nevinikají, ale splňují to, co jsem od nich čekala. Mléko odstraní veškerý make-up a voda krásně zjemní a očistí obličej. Také je celkem hydratační. Oba produkty nepálí ani na pleti ani v očích.  Nemyslím si, že to bude pro někoho bomba, ale já osobně mám tyto přípravky celkem ráda a vyhovují mojí citlivé pokožce okolo očí.



Kvůli tomu, že mám smíšenou pleť, jsem si nechala poradit od Petry z  LovelyHair a pořídila jsem si matující krém z řady Balea Young (69 Kč). Tento krém opravdu matuje a celkem i dost silně. Chvílemi citím i suché tváře. Po rozetření je jaksi lepivý, ale to po chvilce mizí. Pěkně voní po citrusech. Vyzkoušela jsem i matující krém od Ryoru s mořskými řasami a bohužel musím říci, že mě nijak nenadchl - spíše zklamal. Tento matující krém matuje o 100% lépe než ten od Ryoru. Záleží ale také na každém, jaký krém mu vyhovuje víc a jaké zmatnění požaduje.
Také vlastním dva balzámy. První je v tyčince- Tropical Dream (cca 29 Kč), který voní po bonbónech - skoro bych ho sněla :). Druhý je v kovové krabičce - Splashy Watermelon (cca 39 Kč). Oba balzámy jsou dostatečně hydratační a mastné. Mám je ráda už jenom kvůli vůni a designu.




Dalšími krémy jsou mléko na ruce s vůní malin Himbeere (cca 49 Kč) a tělové mléko Summer Glam (cca 39 Kč). Oba krémy mají stejnou konzistenci, jen Summer Glam obsahuje navíc stříbrné třpytky, které by mohly někomu vadit, ale mě přijdou na léto super :). Oba krémy jsou celkem hydratační a rychle se vstřebávají.


Také vlastním malý Deo Kompakt - je to deodorant v malinkatém obalu. Volila jsem raději Sensitive, protože jsem si nemohla přivonět, ale i tak jsem mile potěšena jeho příjemnou nevtíravou vůní. Ráda ho nosím v kabelce, protože je vážně maličký a tím i skladný. Používám ho jen tak, když mám náladu, ale místa v kabelce mi neubere :).



Balea Glossy (49 Kč) je krém na nohy se sladkou vůní a drobnými stříbrnými třpytkami. Je poměrně dost hydratační a hodí se použít před tím než hupsnete do nějakých lodiček či jiných otevřených bot. Nohy jsou zjemněné a třpytky nejsou tak výrazné, aby si toho každý všiml - jen to prostě vypadá pěkně :).


Odličovací ubrousky (39 Kč velké, 19 Kč malé balení) prodávají v několika verzích. Já jsem si ale vybrala verzi pro normální a smíšenou pleť. Ubrousky jsou s krémovou složkou, jemně voní po krému a překvapilo mě jak jsou velké. Odlíčíte se jedním ubrouskem a ještě vám zbyde půlka ubrousku neušpiněná. Co velmi uvítám je to, že ubrousky nedráždí pokožku ani oční okolí, nikde nepálí.


Také vlastním šampón a kondicionér v tubě pro řídké a slabé vlasy (každý za 39 Kč), hydratační gelové obklady na oční okolí (69 Kč)a dva krémy na oči - na všechny tyto výrobky vám napíši recenzi zvlášť v dalších příspěvcích. 

Celkově musím hodnotit kosmetiku Balea za velmi povedenou - kvalita versus cena. Některé výrobky jsou sice pro někoho propadákem, ale i tak si myslím, že kdo hledá, ten najde a to platí i v kosmetice. A cenově je tato kosmetika velmi dostupná, tak proč ji nevyzkoušet? :) Doufám, že se vám příspěvek líbil a budu ráda za vaše komentáře :).

Máte rády kosmetiku Balea? Jaké výrobky vás nadchly a naopak zklamaly?

Dobrou noc vám přeje Dáša! :)

7 komentářů:

  1. Mám jen Summer glam a ten malý deodorant, oboje je celkem dobré a plní to svůj účel. Jen mi tedy summer glam nestačí pro hydrataci. Ovšem na efekt "hezkých nohou" je dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Baleu hodně ráda, něco je super něco naopak strašné přesně jak píšeš :) To Kiwi tělové mléko mám doma taky a teda moc mi to nevoní :D Zato ta malina to je bomba ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty toho máš :) :) Závidím :) :) :)

    Nejvíce mne asi zaujalo odličovací tonikum :) Určitě se po něm podívám :))

    Jinak já doporučuji měsíčkovou vazelínu (na tvrdé paty :) ) a také tonovací krém - ten je pro mě absolutní top :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D časem se to nahromadí.
      A jóó ten tónovací krém mám taky, bude v článku o péči o pleť v létě ;-)
      A na vazelínu jsem koukala už dlouho, asi si jí vážně pořídím, protože paty mám hlavně teď v létě dost suché a tvrdé.
      Děkuji moc ta typ i za komentář :)

      Vymazat
  4. zaujal ma ten matujúci krém,možno ho niekedy vyskúšam a malinový krém na ruky máme,je skvelý

    OdpovědětVymazat

  5. Ahoj, velice mně zaujalo tělové mléko Summer Glam. Hlavně mně lákají ty třpytky. Až budu v DM tak určitě neodolám a hned bude v mém nákupním košíku :D !!!

    Ještě mám 2 dotazy : Myslíš že ho seženu i ted´ v zimě ? Jsou třpytky vidět na těle ?

    PS : Moooc hezké stránky ! A moooc mně potěšil text o značce Balea jelikož ji miluju.
    Moooc díky za odpovědi. Neli

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)