úterý 24. července 2012

Bioderma Sensibio H2O versus La Roche-Posay Fyziologická micelární voda


Ahojda, 

dnešní článek bych chtěla věnovat profláknuté micelární vodě Sensibio od Biodermy a naproti tomu Fyziologické Micelární vodě pro citlivou pleť od La Roche-Posay.

Ze všeho nejdříve bych řekla, že mám obě už vypotřebované a tím tedy vyzkoušené. Pleť mám smíšenou (suché tváře a spánky, mastící se T-zónu) a také velmi citlivou na dráždivé přípravky, hlavně v okolí očí a lícních kostí. Dříve jsem na problematickou "puberťáckou" pleť používala řadu Normaderm od Vichy - peeling, mycí gel, pleťové tonikum, krém, make-up - a dříve mi dokonce velmi vyhovovala, bohužel i přesto nebo právě díky tomu, že každý z těch to výrobků stál 700 Kč a výš. Později mi však hlavně tonikum začalo rozeřírat okolí očí a i celkově pleť - dost to pálilo a štípalo - do očí mě ani nenapadlo zasahovat, to bych se asi zbláznila! Tak jsem tedy přešla na krémy od Garnieru a také od Baley, čistícímu peelengu od Neutrogeny a nakonec zbylo tonikum a odličovač? Po dlouhém používání odličovacích mlík jsem sáhla i po dvoufázovémodličovači od Garnier, který je naprosto super a ani v očích nepálí, ale stále jsem nebyla spokojená. Tím se dostáváme k prvnímu vyzkoušení micelárních vod.




Bioderma Sensibio H2O Solution Micellaire  (250 ml/500 ml - 399 Kč/599 Kč)


+ odlíčí úplně vše (v lékárně mi řekli, že s tím kolegyně čistí i sedačku) na základě mikroemulgace nečistot
+ nepálí, nedráždí kůži
+ zezačátku jsem měla pocit, že neubývá :)
+ neparfémovaná
+ na tampónku jakoby zpění - lépe se s ní pracuje
+ používatelná jako odličovač očí, meke-upu i jako pleťového tonika
+ hypoalergenní 
+ obsahuje aktivní zklidňující složky
+bez alkoholu a barviv

- nedesinfikuje
- po uschnutí tahá a napíná kůži
- vysoká cena
- po delším užívání svádí k plýtvání
- (má strašně hořkou chuť, takže si neolizujte rty :))

Celkově však musím Sensibio H2O doporučit, protože je vážně skvělá a funguje. Více o přípravcích Bioderma zde.


La Roche-Posay Fyziologická micelární voda pro citlivou pleť  (200 ml/400 ml - 294 Kč/379 Kč)


+ odlíčí úplně vše - obsahuje aktivní čistící látky
+ nepálí, nedráždí kůži
+ neubývá
+ lehce parfemovaná - je to tak zvláštní jemná vůně, která je cítit jen na tamponku až si říkám, jestli to není vůně té termální vody - vubec nedráždí
+ na tamponku zpění - lépe se s ní pracuje
+ používatelná jako odličovač očí, meke-upu i jako pleťového tonika
+ bez parabenů
+ urdžuje fyziologické Ph vaší pleti
+ relativně nízká cena
+ bez mýdla, barviv  a alkoholu

- někomu může vadit slabá vůně
- nedesinfikuje
- pro někoho stále vysoká cena

Tuto micelární vodu doporučuji všem, co mají i nemají citlivou pleť. Více o přípravcích La Roche-Posay zde.



Bioderma H2O                                     vs                               La Roche-Posay H2O                         

- cena                                                                                        + cena
+ neparfémovaná                                                                      - slabá parfemace
- množství oproti ceně                                                              + množství oproti ceně
- po uschnutí tahá                                                                      + pleť netahá
- nedesinfikuje                                                                           - nedesinfikuje

o  nedráždí oči ani pleť                                                              o  nedráždí oči ani pleť
o  odlíčí vše                                                                                o  odlíčí vše 
o  dobře se s ní pracuje                                                               o  dobře se s ní pracuje 
o  neobsahuje barviva ani alkohol                                              o  neobsahuje barviva ani alkohol


Celkově tedy musím říci, že obě vody jsou skoro nachlup stejné ve složení, ale v účelu a jeho splnění jsou naprosto stejné. Teď je na vás, jakou z nich si vyberete. Někdo je zapáleným fanouškem Biodermy a jiným je to třeba jedno. Neříkám, že Bioderma není dobrá - podle mě je skvělá a spoustu přípravků jen máloco předčí, ale i tak si myslím, že když někdo nebude chtítdávat takové peníze za Biodermu, tak La Roche funguje vážně na chlup stejně.

Doufám, že se vám článek líbil a budu ráda za všechny komentáře :).


Náš Facebook zde a zde.


Máte rády Biodermu či La Roche? Vlastníte nějakou z těchto H2O? Jste s ní spokojeny? Jakou z nich by jste si popřípadě vybraly?

Krásný den vám přeje Dáša :)!

9 komentářů:

  1. Ja se priznam, ze znam obe. La Roche Posay jsem driv pouzivala hodne (nejen micelarku), ale ted jsem spis fanda Biodermy, je to (dle meho nazoru i zkusenosti) lepsi kosmetika. Me micelarka La Roche teda neodlicila... to Bioderma vpoho, mam tu zelenou a pouzivam ji i na rasenku. Ale zas podle nalady, kombinuju to s Clinique a Benefitem. Ja musim hodne stridat, jinak si ma zpovykana plet zvykne a to je pak zle :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to samozřejmě na pleti a síle líčení. Mě zatím La Roche odlíčila také vše, ale jak říkám - ani já nedám na Biodermu dopustit :)

      Vymazat
  2. moc pěkná recenze. já používám Biodermu a jsem spokojená. La Roche Posay neznám... možná ozkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí to za zkoušku. Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  3. Pěkná recenze. :) Jen pokud vím, tak micelární voda ani desinfikovat nemá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to desinfikuje jsem myslela jako ve smyslu, že se tyto vody používají dost často jako tonika a ty mají tak trochu desinfikovat
      Děkuji za pochvamu :)

      Vymazat
  4. ja som vyskusala obe, ale mojej pleti viacej vyhovuje Bioderma...ale skvele porovnanie, hned vas idem sledovat, aby mi uz ziaden clanok od Vas neunikol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :) Těší nás tvůj zájem.
      Obě jsou dobré - Bioderma mi přijde trochu jemnější, to je pravda :)

      Vymazat
  5. Přesně takovouto recenzi jsem hledala, takže upřímně děkuji :-) Je to samozřejmě každého svobodná volba, a proto pouze za sebe tedy dodám, že díky článku si jdu ihned (i protože jsem právě vypotřebovala svoji micelární vodu) do lékárny pro La Roche-Posay.. Btw.- na jejich výrobky SPF 50+ nedám dopustit :-)
    Přeji hodně radosti a zajímavých poznatků při dalších nákupech a testování :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)