úterý 17. července 2012

Catrice - 520 Apropos Apricot a 360 Raspberry Fields Forever

Ahoj,

přeji všem příjemné, ale škaredé úterý. Počasí bohužel prázdniny tento týden příliš nepřipomíná a tak mě napadlo zase vám jednou ukázat nějaký ten letní lak. Nedávno jsem si pořídila tyto laky: 520 Apropos Apricot  a 360 Raspberry Fields Forever, oboje od  Catrice. Přestože se laky od Catrice povětšinou dobře nanášejí, tak odstín 520 špatně zasychá a i se nanáší a kryje o něco hůře,  než jsem zvyklá. Naproti tomu u odstínu 360 tyto problémy nemá, ale zklamala mě barva . V lahvičce i na vzorníku v obchodě vypadala, že je odstín malinko do růžova. Bohužel po nalakování jsem zjistila, že jde o typickou červenou barvu, kterou tedy ještě nemám a vzhledem k její elegantnosti jí jistě užiji :).



Užijte si zbytek dne !
Evička

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Přesně takhle jako na fotkách( trochu zkreslují)jsem myslela že bude vypadat i v reálu , takovej do růžova ale po nanešení je spíše do červena ale i tak je hezký :)

      Vymazat
  2. Ahoj, obě byrvy jsou moc hezké. A máš moc hezký tar nehtů. Nelíbí se mi takovéty extra dlouhé co všichni nosí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, já ani takové ty dlouhé nehty mít nemohu jelikož se mi nehty hodně lámou. Alespoň pak nemusím skučet že jsem si ulomila nějaký dlouhý nehet:)

      Vymazat
  3. Ahoj, kde jsi ty laky kupovala? ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, oranžový jsem kupovala ve výprodeji v Rossemanu v Litoměřicích a červený také v Rossemanu ale v Ustí , kousek od Fora.

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí ta broskvová :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)