úterý 10. července 2012

Catrice - Prismatic Effects, aneb Barbie nehty

Ahoj, 
přeji všem krásné letní ráno. Omlouvám se za menší pauzu z mé strany,  ale bohužel nám jedna z letních bouřek, které já mimochodem miluji, pošramotila připojení k internetu. Dáša mě však hravě zastoupila.
A teďka už k dnešnímu článku, který je o krycím laku od Catrice s prismatickým efektem. Lak dělá chromový efekt s odlesky do modra. A mě tedy opravdu nadchl s lakem miss sporty, bohužel mi někdo asi sloupl štítek s číslem odstínu, ale podle obrázku ho případní zájemci určitě objeví , tato značka příliž odstínů, natož pak přímo růžové, nenabízí :). Když jsem si nehty dolakovala, neubránila jsem se vzpomínce na všechny barbie panenky, jelikož dle mého nážoru spolu tvoří krásné barbie nehty .

                                                                  Nehty s krycím lakem 

                                                                   Nehty bez krycího laku

Přeji všem krásné, letní a slunečné úterý!
Evička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)