čtvrtek 19. července 2012

Co s sebou vozím na dovolenou? Je toho dost.... :-D


Ahojda,

zítra odjíždím do Bibione na dovolenou, a  proto bych se s vámi chtěla podělit o sbírku přípravků a výrobků, které sebou tahám. Letos jsem se zaměřila spíše na miniaturky, které jsou moc roztomilé a díkybohu skladné :). Měla bych říci, že toho mám hodně díky tomu, že balím věci i bratrovi a příteli.


Tak jdem na to :)!

Mycí a tělová kosmetika + ostatní
Takže tohle je spíše pro kluky - minipěna na holení, mini gel po holení, minisprchové gely Axe a Balea, minišampon Balea
- můj minideodorant Balea, který krásně voní po vanilce
- miniodlakovač Ebelin
- desinfekční ubrousky, bez kterých nedám ani ránu
-mini ústní voda Listerin
- můj a přítelův kartáček Curaprox :)
- pasta na zuby Sensodyne pro všechny


- krém na odpuzování komárů, klíšťat a much (namažete se a máte klid, hypoalergenní)
- šampon a kondicionér od Baley
- sprchový gel po opalovaní Dermacol
- tělové mléko po opalování Dermacol
- holítko Gilette


Opalovací a poopalovací kosmetika
- opalovací olej Astrid, SPF 6
- mléko po opalování Astrid
- mléko na opalování Astrid, SPF 15
- Panthenol, Dr. Max
- opalovací krém Bioderma, SPF 50
(na všechna tyto produkty recenze zde)


Pleťová a čistící kosmetika
- mycí gel a denní krém Nivea ve vzorku
- mini čistící voda na oční make-up Rival
- mini čistící pleťový gel Balea
- oční krém Aqua, Balea
- oční krém Sensibio, Bioderma
- dva minikrémy Sébium Akn, Bioderma
- minikrém Nivea
- mini denní krém SebaMed
- mini mýdlo SebaMed
- balzám na rty Regina, SPF 30
- balzám na rty Astrid, SPF 15


 Dekorativní kosmetika + parfém
- parfém Tom Tailor Speedline
- krémové oční stíny Catrice Hiden World, C02 Yes, I Wood!
- řasenka Maybelline One by One Satin Black
- bílá kajalová tužka Essence, 01 White
- černá tužka Maybelline Expression, 33 Black
- Eye Shadow Base od Catrice
- paletka Essence Make Me Love, 02 Love2
- lesk na rty Dermacol, 01
- rtěnka ELF, Nostalgic
- rtěnka Essence, 53 All Abou Cupcake
- lesk na try NYC, 534 Tribeca Tangerine
- tvářenka Gabriella Salvete, 01
- tvářenka Dermacol, 4
- Light-Reflecting Concealer od Catrice, 010 Ivory







Lékárna a ostatní
- balíček první záchrany Cosmos
- voděodolné náplasti Cosmos
- intimky
- ořezávátko Essence
- pinzeta Essence
- nůžtičky
- štětce na cesty (Panda - na oči 2x, Essence na tváře), z druhé strany pilník na nehty
- mini sada štětců Essence (na rty, na oči, pěnový aplikátor, na růž + na gelové linky ELF)


- Analergin (alergie)
- Paralen
- Jodisol - desinfekce ve spreji
- Kynedril
- Panadol Novum, který rychle zabírá, i nalačno - nedráždí žaludek
- Imodium - na zažívací i jiné problémy
- Myfungar - na plísně (nikdy nevíte, jaké koupelny tam budou)
- Minisiston - antikoncepce


- kapesníčky Linteo
- vatové tampónky Ebelin
- Biosil Plus
- Pinosil - mátové kapky na rýmu
- vatové tyčinky
- Hexoral - tablety na kašel
- teploměr


Ještě pár dokoupených výrobků
- opalovací krém Superbronz Sun, SPF 15 s urychlovačem opálení (akce v lékárnách Dr. Max za 239 Kč)
- dětské mýdlo pro dobré spaní Johnson´s Baby
- vlhčené dětské ubrousky Hugies
- ubrousky pro intimní hygiemu Chili


Tak tohle byla první část. Nebojte se, že jsem maniak - jede nás tam hodně a já jsem něco jako zdravotník, tzn. že nikdo jiný léky nebere.
 V druhé části bych vám chtěla ukázat oblečení a nejspíš vám to natočím na video, protože se mi to nechce fotit :).

A co vy a vaše vybavení na dovču?

Mějte se krásně, Dáša :)!

13 komentářů:

  1. Jo, taky toho vozím hodně. Léky mě teda fotit nenapadlo, ale jsou hodně podobné těm, které vozíš ty:)
    Jsem ráda, že nejsem jediná, co toho s sebou tahá spoustu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo :) vždycky toho má dost...letos ale ušetřím místo těma miniaturkama :)

      Vymazat
  2. Týjo máš toho dost já vozím tak půlku.. :D jinak hezkej blog

    http://verca-blogforgirls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky je lepší mít toho víc, než to pak někde dokupovat :)

      Vymazat
  3. tohle je vždycky peklo, jet někam ven(třeba i na dva tři dny...) kosmetika mi vždycky zabírá mnohem víc místa než oblečení a to používám opravdu jen ty nejzákladnější věci, ale je toho vždycky tolik...to nechápu :)) haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já to taky nechápu a jsem na tom stejně. Je jedno na kolik dní, vždy je toho tolik :D

      Vymazat
  4. Pááni to bude ale velkej kufr ! :) ale vlastně nejsem o moc lepší :)
    Tak si užíj dovolenku :)

    http://michaela812.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to nakupí :) Pořád zjišťuji, že mi něco chybí :) Děkuji za přání, snad bude hezky :

      Vymazat
  5. Přeji krásnou dovolenou :)

    PS Máš toho s sebou docela hodně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, doufám, že se mi vyvede počasí :)
      Jo to mám :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. To jo :) ale vše, si myslím, potřebuji :D

      Vymazat
  7. No málo toho není, ale lepší víc než míň :)) Pořádně si to užij! :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)