čtvrtek 12. července 2012

Double-článek - Catrice 480 Miss Piggy Reloaded + recenze na Essence Studio Nails Better Than Gel Nails


Ahojda, 

dnes vám přináším slíbenou recenzi na lak Catrice 480 Miss Piggy Reloaded, který jsem měla ve včerejším outfitu (zde). Lak jsem objednávala z e-shopu babybaby.cz za 32 Kč. 
Barva je to krémově růžová, sytá a obsahuje miniaturní stříbrné třpytky. Na nehtech vypadá vážně skvěle a to právě díky těmto třpytkám. 
Lak se lakuje celkem dobře a kryje ve dvou až ve třech vrstvách. Schne celkem pomalu i s nadlakem, ale dá se to vydržet. S výdrží je to ale celkem dobrý - mám ho už druhým dnem a stále držítak, jak by měl. Lak mě nadch a myslím, že bude mým letním favoritem :).

A co vy? Líbí se vám?







Recenze na Essence Studio Nails Better Than Gel Nails - Top Sealer & Base Sealer



Jde o tyto dva laky od Essence, každý za 64 Kč, které mají na nehtech vytvářet dojem nehtů gelových - což si myslím, že i splňují. Jako první jsem používala krycí lak Top Sealer, nedávno jsem však narazila na podkladový lak Base Sealer. S požitím obou laků jsem dosáhla toho, že lak na nehtech vydrží dlouho. Ne z hlediska délky, protože si nehty lakuju skoro každý třetí den, ale z hlediska kvality. Do poslední chvíle totiž laky drží lak barevný na svém místě a barva se ani neloupe. Každý, kdo si koupil jeden z těchto laků, by podle mě neměl váhat a měl by si koupit i lak druhý, protože spolu vytvářejí opravdu fungující duo. Já jsem žila takovou dobu v tom, že ten druhý nepotřebuji, a když už jsem přišla do drogerky s tím, ža všechno mám, pohled mi padl na Base Sealer, tak jsem si ho vzala a udělala jsem dobře. Výhodou je i rychlé zasychání obou laků. Jediná nevýhoda je, že se pak hůře odlakovávaji.


Máte s nějakým z těchto laků zkušenost? Jakou? A pokud ne, vyzkoušíte je?


 Připomínám náš Facebook zde nebo zde :)!

Doufám, že se vám dnešní double-článek líbil! :)
Přeji vám krásný zbytek doufám, že slunečného čtvrtka :)

Dáša :)

7 komentářů:

  1. velmi pekná farba laku :) Určite sa na neho pozriem aj v obchode..

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle lak je můj oblíbený:) je to krásná, výrazná růžová barvička a to já můžu :) jinak od Essence používám ten topcoat a je nejlepší, co jsem kdy měla))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Topcoat je nej a s tou bází ještě lepší. Ten lak od Catrice je vážně krásnej, překvapil mě :)

      Vymazat
  3. Ten lak si asi koupím :)
    Jinak ty jsi z LTM? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pěknej, doporučuji :)
      Jsem z Litoměřic :) Ty taky jo? Další z našich krajanek :)

      Vymazat
    2. Ano, taky litoměřičanka ;))

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)