neděle 22. července 2012

Essence Show Your Feet - 17 Lemon Sorbet


Ahojda,

dnes vám přináším další článek na téma nehty. Dnes jde o lak opět od Essence z řady Show Your Feet - odstín 17 Lemon Sorbet. Jak jsem četla na různých blozích, tak je tento odstín velmi oblíbený. Já jsem si ho opět pořídila z babybaby.cz za 27 Kč. Tento lak na fotkách, jak u mě tak ostatních vypadá jako krémová světle žlutá barva, ale když mi lak přišel, byla jsem velmi překvapená tím, že je lak se shimmerem. Což ale zas tolik nevadí, protože to jde rozeznat jen, když se někdo dívá zblízka. Lak kryje výborně, nejlépe ve dvou vrstvách, ale i jedna je dost sytá. Schne i s nadlakem cca 2 minutky. A výdrží si je roven všem lakům z této řady, které jsem vyzkoušela, což je cca 2-3 dny. Mám tento lak velmi ráda a nahradí mi nesehnatelný Essence Colour&Go 51 Mellow Yellow, což je skvělé :)!








 Tak to by bylo vše! Doufám, že se vám kraťoučký článek líbil :)!

Náš Facebook zde a zde.


Znáte laky Show Your Feet? Jaký je váš oblíbený? A co říkáte na Lemon Sorbet?


Krásný den vám přeje Dáša :)!



6 komentářů:

  1. Já tedy žluté laky na nehtech moc nemusím, ale tento vypadá moc pěkně :)
    Tak se po něm možná podívám

    MICHELLTERRITORIUM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá pěkně, jen se nelekni lahvičky, která se vážně dost třpytí - na nehtech to skoro nejde poznat :)

      Vymazat
  2. Krásný odstín, ale nemůžu ho stále nikde sehnat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám právě z eshopu babybaby.cz, ze slev - koupila jsem si skoro celou kolekci :) Jsou to pěkné barvy a na tu ceny vážně kvalitní :)

      Vymazat
  3. Nedávno jsem si koupila také žlutý lak, ale zatím jsem se k němu neodhodlala, protože žlutou moc ráda nemám. Ale v nejbližší době si nalakuju, protože vypadají úžasně :)

    http://mylittlefashionsins.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na léto jsou žluté laký výborné, hlavně k opálené pleti :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)