pondělí 16. července 2012

Jak mi voní léto..., aneb letní parfémy!



Ahojda,

dnešní článek bych chtěla věnovat letním vůním. Měla bych říci, že každé roční období mi voní jinak. Máte to taky tak? Na podzim a zimu mám raději sladší a teplé vůně, na jaře mám ráda svěží vůně - třeba i trošku máty a citrónu. V létě však miluji ovoce a květiny - takové ty parfémy, co vám připomínají ovocné bonbóny :). A já bych vám dnes chtěla ukázat svoje letní vůně a jeden letní propadák.


Začnu s parfémovanými deospreji, které mám na letní nošení kolikrát raději, protože na Slunci tolik nepálí a nejsou tak výrazné. Mám dva a jedním z nich je i výše zmíněný propadák, kterým začnu.

Je jím nová vůně Puma Yellow, která vyšla někdy v květnu a svou žlutou barvou ve vás evokuje léto. Nemohu říci, že jsem nevěděla, do čeho jdu, ale i tak mě trochu zklamala. Nejdříve jsem si jí nechala několikrát nastříkat na papírek. Voněla mi i po několika dnech, a tak jsem si ji koupila. Jediným mínusem je právě to, že mám pro každé roční období své favority, tím se tato vůně nezařazuje do letních favoritů, ale až do sladkých podzimních až zimních. Tato vůně je pěkná, ale sladká a kořeněná - až trochu těžká a to se na léto podle mě nehodí. Celkově jsem tedy ráda, že jsem si ji pořídila, ale je mi líto, že ji v létě nepoužiji.
Dalším deosprejem je Free Spirit od B.U. Musím říci, že tohle je naopak pravá letní květinová vůně. Myslím, že bude letos moje nejpoužívanější.


Dalším mým vůbec nejoblíbenějším parfémem je Heat Rush od Beyonce. Dostala jsem ji od bratra k Vánocům ještě se sprchovým gelem a tělovým mlékem. Oba přidané výrobky voní dost silně a po jejich použití je vůně parfému cítit déle a výrazněji. Tato vůně je naprosto úžasná svou bonbonovou vůní a lehčím kořením. Zcela jsem si ji oblíbila už jen ze vzorku a stále k ní čichám. A proto si ji také dost šetřím. Jedinou nevýhodou tohoto parfému je výdrž - cca 3 - 4 hodiny a to je podle mě celkem málo. Já jí však toto mínus odpustím :).


Dalšími parfémy jsou tito drobci. Každý z nich voní jinak, ale bohužel to nedokážu tak přesně definovat - prostě mi všechny voní po létu. Tom Tailor Speedlife je typická ovocná vůně - cítím v ní i pomeranče. Výrž je však neuvěřitelná - voní i po týdnu na bundě či svetru. Další je Charlie Pink od Revlonu, která je sladší, ale i tak květinová, a tak se na léto taky hodí. Výrží je stejná jako Oriflame Rock Angel by Ewa Farna, která stojí pod ní (recenze zde). Nejvíce bonbónová vůně, kterou vlastním, je Love Dance od La Rive. Je to jakoby jste někde u sebe měly pytlík s otevřenými Bonpari :). Výrž je cca 5-6 hodin. Posledním parfémem je Magic Woman od Bruno Banani, která je zvláštní tím, že krom jara se mi hodí ke všem obdobím. Je to květinová vůně, která je dost silná a kořeněná, ale i tak je svěží a na letní večery jako vyšitá.




 Dalšími voňavými produkty na léto jsou tělové spreje. Já vlastním tři od Avonu a jeden od Fruttini (DM drogerie). Spreje od Avonu jsou výborné tím, že  vůbec nedráždí pleť a mají ůžasný výběr vůní. Já mám z jara Jablko a obilí, Ostružina s vanilkou a nakonec Vodní meloun. Nemusím vám ani říkat, že meloun ovládl letošní léto, je to vážně jako by jste ho zrovna jedly :). Dalším sprejem je Cherry and Vanilla, která božsky voná a na léto je výborná tím, že obsahuje olejové částečky, takže se krásně lesknete a bodysprej se po nanesení dá i do kůže vmasírovat. Tím vůně vydrží déle.


Tak a to bychom měly sbírku mých letních voňavých favoritů. Doufám, že se vám článek líbil a budu moc ráda za vaše komentáře :).

Znáte nějakou z těchto vůní? Líbí se vám? Jaká je vaše oblíbená letní vůně? Také vám každé roční období voní jinak nebo máte jednoho svého oblíbence na celý rok?

Náš facebook zde nebo zde :)!

Děkuji za pozornost a přeji vám krásné pondělní odpoledne :)!

Dáša :)

4 komentáře:

  1. Znám tu Beyoncé, i když víc mi voní ta klasická Heat a mám ji v plánu paradoxně na zimu. Protože dělá čest svému jménu a jde z ní to ,,teplo" doslova cítit, takže v zimě na ,,zahřátí" bude ideální. Spreje z Avonu mám taky moc ráda a používám je v létě a o svých letních vůních jsem psala zde:
    http://navlastnikuzi.blogspot.cz/2012/07/letni-vune.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tvé vypadají moc dobře. Hlavně ta Britney. Já mám právě radši ty svěží a ovocné vůně jako je Heat Rush :)

      Vymazat
  2. Máme stejný čmuch na vůně.. Mám skoro všechny stejné jako ty.. :) Heat Rush miluji, škoda, že vydrží vonět tak krátce.. :( za ty prachy by mohla vonět déle.. I když minule jsem si jí nastříkala a holky se mně ptali, čím tak krásně voním :D :D no a šli si ji druhý den koupit.. Jinak BB miluji.,už mi dochází..je to moje srdcovka .. :( ProsímTě, kde se dá sehnat Cherry and Vanilla?? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo za ty prachy. Já mám ještě navíc tu větší, takže za ní dal bratr kolem tisícovky. Ten Chery jsem sehnala v limitce v DMku minulý rok.

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)