neděle 8. července 2012

Krátký rukáv na nohách :D - šortky, kraťásky, sukně!





Ahojda,

dnes jsem si pro vás připravila příspěvek o letních sukních, šortkách a kraťasích. Určitě, jako každá, máte v šatníku několik letních kousků a já jsem se s vámi chtěla podělit o svou sbírku. 



Ráda bych řekla, že naprosto miluji výrazné kousky oblečení zkombinované s nějakým jednoduším. Obleču si snad všechny možné vzory i barvy. U spodních dílů je to lepší než u vrchních - u těch mi totiž barva musí sednout k obličeji a vlasům, což mě kolikrát moc nebaví, a tak se spokojím s něčím jednobarevným a nevýrazným. Zato však výrazné či zajímavé spodní díly vždy někoho překvapí a to mám ráda :).

Naopak mám i ráda kombinaci jednoduchého amerického stylu - šortky a vytahaná trika, ke kterým si jen vyberu výrazné/zajímavé doplňky. Také mám moc ráda šaty i oblečení Japan Style, kterého mám doma požehnaně - ale o tom někdy jindy. Tedy pokud budete chtít :).

Sukně do pasu z H&M, kterou mám od Shaki - tímto jí moc děkuji za obchod a určitě bude nějaký outfit ;-).



Volánková sukně s New Yorkeru z miného léta (129 Kč).
(Omlouvám se za pár přepálených fotek, už se mi nechtělo rabovat šatník znovu :).)



Delší tygrovaná sukně do pasu - kancelářský styl - také z New Yorkeru z minulého roku (129 Kč).


Tygrovaná nabíraná šedá mini do pasu z Tally Weil z Vánočních slev (cca 199 Kč).


Volánková tmavě modrá mini do pasu z Tally Weil (199 Kč) ze slev, které právě probíhají - doporučuji!!!! Mají slevy až 70% a nebo kup tři a zaplať dvě :).


Růžovo-červená mini do pasu z Takka (149 Kč), kterou jsem si pořídila v minulé kolekci (červnové).


Květovaná volná sukně do pasu z Gate (149 Kč) ze slev, které právě probíhají (mají i kabelky za 149 Kč, spoustu posledních kusů plavek za 29 Kč a mnoho dalších).


Džínová mini z Terranovy z chorvatského Zadaru, kde jsem byla minulé léto (39 kuna = cca 117 Kč).


Džínovo-plátěné tříčtvrťáky ve stylu aladinek z Takka, minulé léto (399 Kč).



Bílé plátěné "bermudy" z F&F. Bohužel nevím, jak už je mám dlouho a ani kolik stály, ale mám je celkem ráda.


Puntíkaté kraťásky do pasu, které mají vypadat jako sukýnka. Strašně se mi líbí a jsou podle mě velmi roztomilé :). Už jste je mohly vidět v tomto článku.


Džínové šortky z Takka mám už z minulého roku. Mohly jste je vidět už v tomto články.


Khaki bermudy do pasu se zlatými zkobami z New Yorkeru (129 Kč) jsou velmi pěkné spíše na podzim, ale i tak je v létě vytáhnu. Mám je ze slev z minulého léta.


A nakonec moje hodně oblíbené semišovo-látkové šortky z New Yorkeru (129 Kč), které jsou super do autobusu, když jedu na dovolenou. Celkově je také dost nosím, když jsou strašná vedra. A jsou také velmi pohodlné. Mám je z kolekce z minulého roku.



Máte nějaké letní favority ze spodních dílů oblečení? Máte zkušenost s nějakými kousky z mojí sbírky? Líbí se vám nebo by jste něco nevzaly na sebe?

Děkuji vám za pozornost a moc děkuji za komentáře :)!

Krásný zbytek dne vám přeje Dáša :)

4 komentáře:

  1. Páni, takových věcí :) teď se trošku stydím, já pře léto unosím dvoje kraťasy, jedny tříčvrťáky, jednu sukni a když je pod mrakem nebo chladněji, tak na sebe hodím leginy :D No mám co dohánět :) Jinak moc pěkné kousky, nejvíc se mi líbí ta první sukně, ta je božská :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji za chválu...já jsem právě na obllečení maniak, takže toho mám celkem dost :)

      Vymazat
  2. Ty sukýnky jsou nádherný, jsem sukňový typ a mám jich už milion ale kupovala bych delší... pěkné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu...já jsem se sukýnkama začala nedávno a začala jsem je milovat. Hlavně ty na tělo do pasu :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)