úterý 17. července 2012

Make-up Maybelline Dream Nude Airfoam

Ahoj,

dnes už podruhé vás zdravím. Mám pro vás recenzi na lehký pěnový make-up od Maybelline - Dream Nude Airfoam. Tento make-up mě překvapil tím, že ačkoliv jde jen o lehkou pěnu, tak celkem dobře kryje, což můžete vidět i na fotkách. Já používám odstín 010 Ivory, který na mé dosti světlé pleti dělá lehké opálení. Dále mě také překvapilo, ( jen taková zajímavost) že hned po nanešením  dávkovačem je pěna skoro bílá a až na vzduchu se začne vybarvovat. Dávkovač tedy bohužel občas prská a to nejen, když dochází, ale to se dá pohlídat tím, že nebudete držet lahvičku příliš blízko sebe :).



Příjemný zbytek dne přeje Evička.

6 komentářů:

  1. Hezká recenze :) Já se momentálně chystám pořídit Revlon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také jsem uvažovala že si něco od Revlonu pořídím, zatím bohužel nic nemám :)

      Vymazat
  2. Také ho mám a byla jsem hrozně mile překvapená jak dobrý je! Vůbec jsem to nečekala a nevěřila krytí, ale je fakt super + je takovej celej zvláštní ta konzistence, balení :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také pro mě bylo těžké uvěřit nějaké pěně a kdyby mi ho mamka nekoupila asi by mě ani nenapadlo ho vyzkoušet :)

      Vymazat
  3. obavam sa, ze by na mna aj najbledsi odtien bol pritmavy..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bohužel možné , řekla bych že je vhodný spíše na léto :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)