pondělí 23. července 2012

Maybelline NY - Colorama - 37 Cappuccino


Ahojda,

dnes zas jeden lakový :). Tahle barva od Maybelline mě zaujala nejenom svou barvou, ale i jménem - Colorama 37 Cappuccino. Je to taková krásná béžovka s jemným shimmerem. Na nehtech vypadá opravdu jemně a na opálených rukách bude vypadat určitě ještě lépe. Jak to s ní tedy je? LAk je poměrně řidký, a tak se hůž lakuje. Zato kryje pěkně ve dvou vrstvách, ale pro úplné krytí bude potřeba i možná vrstvy třetí. Zasychá s nadlakem tak do pěti minut, což celkem ujde na to, jak je lak řidký. S výdrží je to tak na dva dny.








Máte rády laky Colorama? Jaký je váš nejoblíbenější? A co tento?


Náš FaceBook zde a zde.

Děkuji za pozornost a doufám, že se vám článek líbil :)!

Mějte se krásně, Dáša :)!



3 komentáře:

  1. Mám jeden, ale je málo pigmentovaný.. :) Ale určitě se podívám na tento odstín.. je takový hodně přírodní a to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dva tyto laky doma a moc je nenosím tedy upřímně :))
    Každopádně ta cena je fajn, ale souhlasím s tím, že jsou řídké

    Michell

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)