úterý 31. července 2012

Na nákupech... aneb, když jdu jen tak do města :)



Ahojda,

zdravím vás po dlouhé době. V neděli jsem se vrátila z Itálie a než začne příbývat spousta recenzí, chtěla jsem se s vámi podělit o moje včerejší a dnešní nákupy. Přecejen jsem byla dlouhou dobu pryč, a tak jsem se do našich drogerií musela podívat :). V Itálii mě místní Profumerie (drogerie) zklamaly - měly tam pouze Schlecker, který byl vymetený. I tak jsem tam našla Profumerii s dekorativní kosmetikou Nouba, která je naprosto dokonalá. Je sice dražší (asi ako MAC), ale za to bych řekla, že o dost kvalitnější - celou nabídku měli na stojanech ve vzorcích a pokud jste si chtěly něco koupit, přinesli vám to ze skladu v krásném elegantním balení. Ale o tom příště :). Teď už ty nákupy!



Dnes jsem zašla do Rossmanna a  hle - hned měli akci na vybrané produkty od Essence. Asi čtvrtinu výrobků měli jednotnou cenu 29 Kč. Já jsem si koupila mramorové stíny Colour&Shine, pěnový make-up PureSkin v tmavším odstínu, což se mi teď hodí, protože jsem se celkem dost opálila a nemám takový ostín. Dalšími výrobky jsou dlouhotvající krémové stíny Stay All Day (v akci měli všechny odstíny), Base Sealer (recenze zde), který sice mám, ale za tu cenu je do zásoby dobrý. A nakonec dvoje Quatro Eyeshadow. Celkem mě překvapilo jaké výrobky byly v akci - např. hnědé gelové linky, dva odstíny automatických tužek na oči, bronzující pudry ve všech odstínech, spousta laků z různých řad a nálepky, některé lesky a rtěnky, fialové Smoky Eyeshadow, korektory PureSkin, vybrané mono oční stíny a další výrobky, které si už nepamatuji :).
Celkově jsem z této akce nadšená - myslím, že sleva u některých výrobků je vážně velká a výhodná (např. u gelových linek či Quatro stínů a make-upů), proto se určitě vydejte navštívit Rossmann nebo jinou drogerku s kosmetikou Essence a jukněte se, zda-li nemají ve slevě třeba i výrorobek, který si dlouho přejete, ale byl pro vás za tu cenu drahý nebo zbytečný!
(Akce je přímo od Essence, tak by měla být všude.)




A pro co jsem vlastně vůbec šla?
Protože mám od moře dost opáleou pleť a i docela bez nehezkých chyb pleti, tak jsem se rozhodla používat zatím jen korektor, který ale bohužel v tmavém odstínu nemám. Proto jsem si šla jeden pořídít - je od Essence Stay Natural, který už mám ve světlejším odstínu - tento nový je v odstínu 04 Soft Honey.
Ale i tak jsem ve městě utratila ještě víc než bych potřebovala. Ve Schleckeru jsem si pořídila dlouho chtěnou krajkovou tvářenku od Dermacolu v odstínu 2. Mám už dlouho 1 a 4 a jsem s nimi velmi spokojená a tato 2 má krásnou broskvovo-oranžovou barvu, kterou jsem chtěla vyzkoušet.
A nakonec jsem potřebovala rozměnit penízky, tak jsem zašla do drogerky, kterou mají vietnamci (ale prodávají české, celkem i kvalitní značky od malých firem, žádné šunty). Vybrala jsem si tam stříbrno-bílé oční stíny Gahé od pana Jana Vlasáka. Byly trošku zaprášené, a tak mi je slečna dala za 15 Kč. Pigmetnace úžasná - skoro jako pigmenty :), takže jsem nadšená z dobré koupě :)!


Včerejší nákupy byly střídmnější. V DMku jsem si koupila šampon a kondicionér od Baley pro péči od vlasy namáhané Sluncem - After Sun. Také jsem ukořistila minerální korektor proti mimickým vráskám od Alverde, který jsem chtěla ze zvědavosti vyzkoušet - uvidíme jaký bude :).
Pak jsem ještě hupsla do Rossmanna a tam jsem se sekla u slevového stojanu. Vybrala jsem si šest laků od Catrice, každý za 29 Kč (jeden dokonce stál jen 9 Kč, ale teď už nevím jaký - bylo to na účtence). A tak se má sbírka laků od Catrice bude za chvilku blížit ke 40 kouskům :)!




+ menší aktualizace z 1.8.2012 (jen tak na ukázku dalšího nákupu slevových věcí - vše za 29 Kč :) )



Tak tohle byly moje nákupy a už bych si měla dát zase na čas pokoj, ať zas tolik neutrácím a stihnu všechno vyzkoušet, abych vám pak všechno mohla ukázat. Mimochodem jsem si teď vzpoměla, že jsem i tak utrácela ještě víc - objednala jsem si totiž BB Cream od Misshy, tak by měl do konce týdne přijít - takže se těšte na recenzi :).

Doufám, že jsem vás neunavila a určitě se jukněte do drogérek, ať vám neunikne třeba váš vytoužený výrobek :)!

Budu ráda za vaše kometáře, zda-li už jste akci od Essence potkaly. Hodilo by se vám z akce něco? Koupily jste si nějaký vytoužený výrobek?

Mějte se hezky!
Dáša

14 komentářů:

  1. Ty jo, to jsou velké nákupy, děláš čest svému blogu - shopaholička jak vyšitá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jo. Vždycky někam vlezu a odejdu s celou prodejnou v tašce :)

      Vymazat
  2. Ahoj já byla v LTM v Rossmanu v pátek a pořídila jsem si od Essence jen řasenku, korektor a pěnový make up ;)) Vše po 29,- :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceny jsou to úžasné :) Na tu řasenku jsem taky koukala, ale myslím, že byla voděodolná a ty mi nevyhovují :(...i tak jsou to super věci za super ceny :)

      Vymazat
    2. U nás byla (nebo spíš nebyla, vyprodané jako vždy) Multi action mascara a kdyby jí měli, tak jsem si jí i koupila, protože kdyby nebyla dobrá, tak mě 30 kč nezabije :) Teď tak přemýšlím... sakra po tvém článku mám chuť jít zase do Rossmanna :D

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Měli tam právě ještě jednu řasenku, voděodolnou - v jiném místě než mají normálně řasenky - myslím, že to byla nějaká jiná řada, kde mají i tužku, atd (něco jako byla řada I Love...)

      Vymazat
    5. No jo vlastně byla taky ve slevě. U nás byla taky vyprodaná, ale já už jí mám dlouho takže bych si jí ani nekoupila.
      Řasenka není špatná, ale znám lepší - jsem zvyklá na kartáček MNY One by One a tenhle je takovej se skříženými štětinkami...i tak jí požívám na dolní řasy a je dobrá. I mi vydrží, ale nevím jak u ostatních.
      :D rychle běž, třeba se něco najde :)

      Vymazat
  3. Teď mají v Rossmannech úžasný akce :) Taky jsem si koupila 3 laky Catrice, 1 lesk Catrice a jedny mono stíny Catrice za 30kč. Pak ještě korektor 2in1 Pureskin od Essence, který je vážně moc dobrý (též za 30) a sponu do vlasů zlevněnou ze 60 na 30 kč :D A to jsem šla pro masku na vlasy :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ještě: Nechtěla by jsi nám ukázat svojí catrice lakovou sbírku? Docela by mě to zajímalo :)

      Vymazat
    2. :D to je dobrý nápad.. díky za tip - určitě sbírku ukážu (jen nevím zda-li mám vše fotit nebo bylo rychlejší video)

      Vymazat
    3. :D :D taky jsem šla jen pro korektor :)

      Vymazat
    4. video by asi bylo lepší :)

      Vymazat
  4. Na akci jsem se byla podívat asi před týdnem a odnesla jsem si make-up, řasenku a base sealer, taky jsem o nich něco málo napsala :). Stejně si myslím, že minule ta výprodej byla lepší.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)