úterý 10. července 2012

Outfit - Na nákupy v oranžové + lehké líčení

Ahoj,
ještě jednou všem krásné úterý! Ještě dnes mám pro vás nový outfit + jednoduché letní líčení. Outfit se skládá z oranžových šatů, které mi prostě připomínají pomeranč :D. Koupila  jsem je na Aukru v jednom z Japan Style shopů, stejně jako již zmiňované tygrované šaty. K nim jsem zvolila černé lodičky na vysokém podpadku, kterým jsem včera ve městě prostě neodolala! Náhrdelník je z Takka. Lodičky i kabelka jsou od vietnamců.











Dále pro vás mám již zmiňované líčení. Líčila jsem paletkou od e.l.f., recenze na ní je zde. Dále jsem použila na zvýraznění oka černou fixu od Essence a řasenku pro XXL objem od Catrice.

1.
2.

 3.Tyto stíny naneseme pouze pod obočí

 4.

 5.
 6.


Není nic lepšího, než si zajít takhle později odpoledne zacvičit, takže já se loučím a přeji krásný zbytek dne!
Evička

10 komentářů:

  1. Šatočky sú veľmi zaujímavé. Peknučký outfit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také tobě moc děkuji, chvála potěší :)

      Vymazat
  2. Ty lodičky jsou nádherný...mám stejně v nude barvě :)) Kolik jsi za ně dávala??:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty nude jsem také viděla ale v zimě teďka měli jen černé a stály mě pouze 230 Kč :)

      Vymazat
  3. krasne saty!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)