sobota 7. července 2012

Opoola 20 Crackle Graffity + Essence Show Your Feet 09 Sunshine 4ever


Ahojda,

doufám, že nemáte zkaženou náladu z počasí - u nás leje jako z konve. V neděli jsme u Evči měly menší mani a pedi-dýchánek a já jsem prohledávala všechny její zásoby laků. Narazila jsem na jeden crackle lak - sice je nemusím, ale i tak jsem si to chtěla vyzkoušet. A tak jsem si z nudy přelakovala lak od Essence Show Your Feet 09 Sunshine 4ever (článek zde) a takhle to dopadlo. Použila jsem lak od vietnamců "značky" Opoola v odstínu 20. Je to taková pěkná béžovka a líbila by se mi i jako normální lak. Schne rychle, do matna a lakuje se perfektně. Na to, že stála cca 19 Kč je to super lak - škoda, že mají jen ty crackle. 
I přes to, že se mi moc tyto laky nelíbí, jsem přišla na jedno pozitivum - strašně mě baví čekání na to, jak lak popraská :). U této kombinace laků si myslím, že to nevypadá zas tak špatně :). Co myslíte?



Máte rády crackle laky? Vlastníte nějaké? Líbí se vám tento hit?

Moc děkuji za pozornost. Mějte se krásně :)!
Dáša






9 komentářů:

  1. Mně se to vždycky líbí na fotce, ty tvoje taky vypadají dobře. sama jsem to zkoušela jednou a hned to šlo dolů, připadala jsem si jako se špatně nalakovaným nehty a nemám moc chuť to více zkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě moc neohromilo, a jelikož tyto laky kolikrát nebývají nejlevnější, výhýbám se jim. Taky už jsem narala na pěkné fotky :), ale i tak se mi do toho taky moc nechce.
      Ty moje šly pryč hned za dva dny. U mě je to však na denním pořádku - mám ráda změnu a tak si lakuju nehty každý druhý až třetí den :)
      Díky za pochvalu :)

      Vymazat
  2. Vypadá hezky..já jsem na tyhle laky u vietnamců také koukala..ale netroufla jsem si je koupit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že 19 Kč to stojí alespoň za jedno vyzkoušení :)

      Vymazat
  3. zajímavá kombinace :-) já mám černý od essence a použila jsem ho asi 2x :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na tyto kombinace nejsem, takže jsem vyzkoušela jen pro to, že byl po ruce :)
      Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  4. U vietnamců bych si lak nekoupila a to po tomhle článku: http://ona.idnes.cz/nektere-laky-na-nehty-mohou-zpusobovat-neplodnost-f8a-/krasa.aspx?c=A120305_165132_krasa_ves
    Studovala jsem několik let chemii a od profesora vím, že ftaláty jsou dooost veliký svinstvo. Ovšem kombinace se mi líbí, připomíná mi lva na savaně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrůza, asi se jim vyvaruji. Ale bohužel jsem na lacích od vietnamců vyrůstala, takže to už asi neovlivním :(
      Výsledek i mě příjemně překvapil, děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  5. Hlavně né laky od Vietnamců..ani nic podobného, žádné šminky.. prostě nic..

    psala jsem o tom v tomto článku:
    http://www.lore-madalena.blogspot.cz/2012/05/pozor-na-tuto-kosmetiku.html

    Jinak lak je krásný :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)