středa 11. července 2012

Outfit - Live With Love + rychlé líčení


Ahojda,

dnes mám pro vás další outfit. Protože dnes venku nebylo zrovna nejtepleji, vytáhla jsem konečně nové džínsy. Jsem tak ráda, že vám je mohu konečně ukázat. Mám je z New Yorkeru a stály mne polovinu ceny - 489 Kč. Už jsem je měla vyhlídnuté dlouho, ale za tisícovku to bylo moc. Když jsem je ale viděla ve slevě, neváhala jsem a běžela s nimi k pokladně. Je to můj další kousek do American Stylu. Teď už ale k outfitu.

Mám na sobě triko (129 Kč) a kalhoty (489 Kč) New Yourker. Triko je velmi příjemné do veder - je to totiž takový "menší stan" a tak se na vás nic nelepí :D.




(Pozor na ten pohled! :D Asi mi přítel něco nezbedného řekl :)!)


Krásné vyšisování, co myslíte? :)

 Žabky s beruškama z Gatu (48 Kč).


Lak na nehty Catrice 480 Miss Piggy Reloaded - recenzi i fotky čekejte zítra :).



A jediná fotka, na které jsou zachyceny srdíčkové naušničky, Takko (49 Kč).


Rychlé líčení

Není to opravdu nic světoborného, ale i tak se mi to líbí. Je to rychlé a dlouho to vydrží. Dnes jsem si dávala záležet na konturování obličeje - snad je to trochu vidět :). 

Použila jsem: 
Tvář: bázi pod make-up Catrice Prime and Fine, matující BB Cream Garnier pro mastící se a smíšenou pleť - Light, bázi od Essence jako rozjasňovač, bronzer Essence New League, tvářenku Catrice Multi Colour 010 Riviera Rose, štětce od ELFu - Powder Brush, Mineral Powder Brush, 
Oči: černou kajalovou tužku od Maybelline Expression, kterou jsem rozmazala nepravým štětcem od MACu :). Dále jsem použila řasenku Maybelline One By One Satin Black. 
Rty: konturku od Essence - 11 In The Nude, rtěnku ELF Essentials - Nostalgic, lesk na rty Dermacol 01.





A na rozloučenou vysmátá fotka :D.


Budu ráda za vaše komentáře, jestli se vám outfit líbí.
Máte rády American Style? Co říkáte na rychlé líčení?

Děkuji za pozornost a přeji vám krásný podvečer :)!

Dáša

2 komentáře:

  1. "Krásné vyšisování, co myslíte? " Spíš krásný zadek, pěkně ti kalhoty padnou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :D I tak je to vyšisování vážně super :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)