pátek 27. července 2012

Outfit - Lodní náměstí


Ahojda,

dnes vám ukáži jen takový jednoduchý outfit, který jsem si vzala na procházku na Lodní náměstí. Je to takové trošku námořnické a velmi pohodlné. Doufám, že se vám bude líbit. A omluvte prosím kvalitu fotek - byli jsme ne procházce večer a už se stmívalo, takže jsou fotky tmavé a já mám červené oči od blesku - snad to ale nebude vadit :).





Mám na sobě pruhované velmi volné triko z Takka (149 Kč), Jeansy od vietnamců (499 Kč), botky na klínku z Aukro.cz (299 Kč) a kabelku z F&F (asi 219 Kč).












Labe a v dálce Tyršův most.



Pro přítele s autem.





To je vše! Doufám, že se outfit bude líbit. Děkuj za pozornost a budu ráda za komentáře :)

Náš Facebook zde a zde.


Mějte se krásně, Dáša :)!

4 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)