sobota 28. července 2012

Outfity na denní nošení :)

Ahoj,
přeji všem krásný a slunečný víkend. Přestože všude slibují bouřky, tak k nám zatím žádné nedošly. Hurá! Alespoň si mohu užívat Slunka. Avšak musím přiznat, jsem v tomto počasí také poněkud línější a z tohoto důvodu se ozývám tento týden poprvé :). Dnes mám pro vás jeden letní outfit s mým velmi oblíbeným kouskem oblečení a to jsou tyto žluté šaty, které mám už od prváku a stále je zbožňuji! Šaty jsou z Aukra , boty z obuvi u nás ve městě.



Druhý outfit je už z méně slunečného dne. Skládá se z růžových kalhot Terranova, triko je New Yorker, kabelka Gate a lodičky už znáte z minulého outfitu, jsou od vietnamců. Fotky jsou povětšinou do šikma jelikož moje malá sestřička to někde viděla a nemůže si natáčení fotoapárátu  odpustit, podle ní jsou pak fotky hezčí :D.





Přeji všem krásný zbytek dne!
Evička

9 komentářů:

  1. Pěkné, jednoduché, pohodové modely :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mǔžu se zeptat na jaké škole jsi? :)
    Jsem taky z LTM ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodím na dlouhou na hotelnictví :)

      Vymazat
    2. Ahoj, děkuju ;)
      Tam jdou teď od nás 2 holky ze třídy a já na gympl no :)

      Vymazat
  3. ten outfit s ruzovymi nohavicami sa mi strasne paci :) uplne si sa trafila do mojho vkusu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji to jsem ráda, takováto růžová je mou oblíbenou barvou:)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)