neděle 1. července 2012

Video - Svěží líčení + recenze Sephora

Ahoj,
přeji všem krásný nedělní večer. Přes víkend jsem se rozhodla udělat své první video, o líčení. Jde o takové svěží, letní, zelenkavé líčení. Video je sestříhané, jelikož se všichni rozhodli rušit mě, když zrovna něco dělám, ale i tak doufám, že se vám bude video aspoň trochu líbit  :) Takové video jsem natáčela poprvé a tak se to neobešlo bez počátečního pocitu trapnosti, kdy jsem měla pocit, že si mluvím sama pro sebe. Líčení je takové spíše amatérské, ale budu se snažit chyby, které se mi povedly příště napravit. Jedna z větších chyb, za kterou se omlouvám, je špatná značka paletky. Paletka je od E.l.f a ne od Essence, ale bohužel, jak jsem mluvila chvílu před tím o Essence, tak jsem se přeřekla a už se mi nechtělo celé video natáčet znovu. Ale tak snad nikomu tato chyba vadit nebude.


Těsně před dokončením




K videu ještě přidávám krátkou recenzi na stíny od  Sephory - a to jemně třpytivé zelené a růžové s většími třpytkami.
Zelené stíny, které jsem také použila ve videu, jsou přímo úžasné. Dlouho vydrží, nepráší a nepadají z nich třpytky. Bohužel u růžových stínů mám jediný problém a to právě větší třpytky, které padají z očí do obličeje a pak pro změnu dá velkou práci je z obličeje odstranit. Jinak stejně jako zelené perfektně drží.



Krásný večer!
Evča




2 komentáře:

  1. promiň, ale líčit se moc neumíš, takové dětské. chtělo by to trochu zaučení u makeup gurus na yt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teprve s tím začínám a doufám že se zlepším :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)