čtvrtek 19. července 2012

Video - Co s sebou vozím na dovču? - II. část: Oblečení


Ahojda,

jak jsem vám dnes slíbila, přidávám video na téma "Co s sebou vezu na dovolenou?" Tentokrát jsem se zaměřila na oblečení, doplňky, plavky a jiné potřebné věci. Doufám, že se vám tento způsob "článku" bude líbit a omluvte prosím stálé točení obrazu - chtěla jsem, aby jste určitý kus oblečení viděly celý.

Tak hurá do toho! :)

 
(lepší velikost zde)

 Tak se vám snad video bude líbit. Přednastavila jsem vám pár článků, ale Evča se určitě postará o to, aby jste se nenudily :). A potom bude plno recenzí a outfitů z Itálie, takže se máte na co těšit :).

Děkuji za pozornost!

Mějte se krásně a těším se na vás příští neděli.


8 komentářů:

  1. super video!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Je moje první, tak snad to nějak vypadá :)

      Vymazat
  2. Úžasný video :)) jak už jsem řikala v předhozím článku já si na dovolenou beru tak polovinu věcí.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Chvála potěší :)Já jsem teď právě dobalila a nemohla jsem to všechno do tašky dostat :)

      Vymazat
  3. Páni- na jak dlouho tam jedeš ? :D
    Ty šatky z Takka jsou super- kupovala jsi je tam teď někdy ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na deset dní :)
      Šaty jsou fajn - kupovala jsem je minulý měsíc :)

      Vymazat
  4. Moc krásné video :) A musím říci, že máš krásné kousky oblečení..není snad nic, co by se mi nelíbil :)

    Krásnou dovolenou :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Mám toho dost no, ale většina byla ze slev, tak proč je nekoupit :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)