pondělí 13. srpna 2012

A ještě jednou shopaholičky v Praze !

Ahoj,
přeji krásné pondělní dopoledne. I já pro vás mám příspěvek ze sobotního nákupu v Praze a doufám, že vám bude nějakou inspirací :). Jelikož jsou teď všude letní výprodeje, byly jsme s Dášou obě ověšené taškami.







Jako první pro vás mám ukázku dvou šatů. První jsou z Jannis a jsou antického střihu. Jsem z nich opravdu nadšená, jelikož na těle vypadají úžasně! Druhé šaty jsou z Pimkie a přestože nemám dokonalou postavu, tak musím říct, že mě překvapilo, že na mě vypadají dobře.


A konečně moje první sako tohoto střihu! Je z Manga ( Fashion Arena ). Musím říct že z něj mám opravdu radost, jelikož jsem dlouho nemohla sehnat žádné, které by se mi líbilo :)



Teď několik tílek. První tři jsou z Tally Weil. Jde o obyčejná tílka, ale já jsem si je prostě zamilovala. Poslední tílko je z Terranovy .


Dvě sukně do pasu , oboje z New Yorkru.


A ještě jedno triko z Tally Weil.


Plavky Calzedonia také z Fashion Areny, takže byly opravdu za hubičku :). A samodržící punčošky, které zbožňuji jelikož nemám moc ráda silonky.


Pásek s mašlí z Terranovy a brýle z Tally Weil.


Nakonec trocha šperků. Extravagantní prsten s pávem je z Gatu. Naušnice slzy a malinké naušnice peace jsou z Pimkie.Velké zelenkavé naušnice jsou z Camaieu a prsten si bohužel nemohu vzpomenout, kde jsem ho koupila a už jsem vyhodila cedulku. A úplně poslední pro vás mám ukázku tělového spreje z H&M, voní úžasně.

Přeji příjemný zbytek dne!
Evička

8 komentářů:

  1. Jee toho teda je :))) Hezké věci! Já se chystám do konce prázdnin ještě také nejspíš do Prahy a nebo do Drážďan ještě uvidím :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky jsem uvažovala o Drážďanech nebyla jsem tam už rok:)

      Vymazat
  2. Líbí se mi šaty z Pimkie (já mám poslední dobou nějakou úchylku na šaty, takže jsem jich nakoupila milion a nakupovala bych další) :)

    A šperky taky pěkné, jsem straka a všechno, co se leskne beru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , také jsem zatížená na šaty a samozřejmě jsem se neudržela přestože jsem si slíbila nakupovat hlavně už na podzim :)

      Vymazat
  3. HOLKY PRIJMETE MOJE POZVANI NA GIVEAWAY http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)