sobota 25. srpna 2012

Blog Awards + Outfit - Jen tak ven s bráškou :)


 Ahojda, 

dnes mám pro vás takový jednoduchý outfit, který mě naprosto vyhovuje - je pohodlný, jednoduchý a naplno vystihuje můj styl na výletní dny. S bratrem jsme šli fotit nějaké "profi-fotky" :D. A protože se bratr učí na designové škole, musel se seznámit s novým Nikonem, takže fotek bylo požehnaně.

Také mám pro vás zprávičku, která nás strašně moc potěšila a to, že jsme byly nominované na Blog Awards jednou milou slečnou. Je jí blogerka Tina (její super blog zde). Mockrát tímto Tině děkujeme a neděláme to jen kvůli tomu, že je to v pravidlech. Před čtyřmi měsíci by nás ani nenapadlo, že budeme někým nominovány ani, že budeme mít tolik věrných čtenářů. Tímto tedy děkujeme všem, kdo náš blog navštěvují a nechávají nám v duších pocit, že tento náš malý a skromný webík neděláme - jak se říká - jen "pro srandu králíčkům" :D. Tímto tedy ještě jednou děkujeme Tině i ostatním, co náš blog rády/i navštěvují.



A koho, že bychom chtěly nominovat?
An. s jejím blogem Propadlo do života, který máme obě rády a mě osobně se líbí styl psaní An. - přijde mi skromná a zábavná, přijde mi jako velmi zvláštní a originální osoba, která si na nic nehraje a je upřímná. A to se mi líbí :)!
Madalena s jejím blogem Lore Madalena, kde se mi strašně líbí recenze na produkty, které známe i neznáme - ovšem Madalena to pojímá vždy originálně!
Marsi a její MarsiBlog, který se nám líbí hlavně kvůli lakům, o kterých se vždy dozvíme super věci :) a také se dozvíte i něco o Marsi - např. o jejím roztomilém pejskovi Amálce :)!
Michell z Michell Territorium, která má na blogu super recenze a vždy dobře poradí :)!
Stannah s blogem Na Vlastní Kůži, kde stačí říci jen název, který je naprosto všechno-říkající :)!

Tak - to by mohlo být! Předem říkáme, že máme mnohem více oblíbených blogů, ale musíme napsat TOP 5 a ze všech jsou právě tyhle ty nej :).

Pravidla nominování:
- poděkovat osobě, která mi ocenění udělila
- odkázat zpět na osobu, která mi ocenění udělila
- navrhnout dalších pět blogů, které mají méně než 200 čtenářů (Followers)
- informovat blogery o ocenění a nominaci
- umístit ocenění na blogu


Přeji vám teď už zřejmě dobrou noc ;-)
Dáša :)




Co jsem měla na sobě?
Triko Amisu New Yorker - cca 100 Kč
Brýle z Chorvatska, cca 500 Kč
Kraťasy Takko, cca 699 Kč
Pásek z Itálie, byl k šatům
Kabelka F&F, cca 300 Kč




 Jednoduché líčení - Žlutá linka nad řasami, bíla linka na watterline.



7 komentářů:

  1. Děkuji moc za nominaci. Moc mě potěšila. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji mockrát za nominaci. :) Taky mě velice potěšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není vůbec zač :) myslím si, že právě ty si to zasloužíš ze všech nejvíc :)

      Vymazat
  3. Já teda také moc děkuji a fakt si toho mooc vážím :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za nominaci... :)!

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)