čtvrtek 16. srpna 2012

Colour&Go v novém! Ale i v lepším?


























Ahojda,

dnes zas jeden lakovaný! Určitě už každá z vás zná laky od Essence Colour&Go a také jste už určitě zjistily, že se je Essence rozhodla vyměnit za nové. Ale znamená nové i lepší?
Začnu nejdříve klady. Velmi se mi líbí nový design lahviček, který mi přijde veselejší a in. Také se mi moc líbí výběr nových barev, ve kterých si najdete své milované. Plusem je také širší štěteček, kterým se lak dobře nanáší a také to, že obě mnou vyzkoušené barvy slušně kryly ve dvou vrstvách.
S novým designem přišla i nová cena a množství. Cena se zvýšila o deset korun (dříve 29 Kč, teď 39 Kč). Množství je u nových laků 8 ml, zatímco staré měly 5 ml. pro někoho dobrá, pro někoho špatná zpráva. Dost lidí si kupovalo tyto malé laky právě kvůli malému množství, které i tak je ve velkém počtu laků skoro nevyčerpatelné. Někdo zase uvítá větší obsah, kvůli tomu, že má laků pár a stačí je vypotřebovat dřív než vyschnou. Ale to je každého věc individuální a já to nemám u Essence za chybu.
Horší je to s lakováním laků. Žlutý lak 118 Little Miss Sunrise se lakoval o poznání hůř než laky staré. Fialovo-hnědý lak 130 What´s My Name? už tak špatný nebyl, ale i tak to není žádná sláva. Schnutí s nadlakem je zhruba stejné jako u laků starých.




Na závěr bych řekla, že nové laky nejsou špatné, ale u každé věci se někdy najde mínus. Přesto mě však mrzí, že některé odstíny úplně zmizely a už si je nebudeme moct pořídit. Ale mám ráda změny, a tak se mi nová kolekce i design moc líbí. Určitě si nakoupím víc odstínů, až skončím s další sbíkou, tentokrát nových, Colour&Go.


 A co vy říkáte na nové Colour&Go? Máte s nimi už zkušenost? Jaké se vám líbí? 

Přeji vám pohodový čtvrtek!
Dáša

118 Little Miss Sunrise



130 What´s My Name?





24 komentářů:

  1. Mně se ty nové lahvičky docela líbí, ale malé množství bylo pro mě lepší. :) Nicméně jsem neodolala a taky už si nějaké pokoupila... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já sem začala na dvou v Ústí, ale až budou i u nás, tak budu brát každý den nějaký :)

      Vymazat
  2. také právě testuji, jen ještě čekám s recenzí, abych věděla, jak dlouho to na nehtech vydrží. ale lahvičky za mě tedy palec dolů. takové zbytečně robustní, toho skla si klidně mohli trochu nechat, stejně tak ten tlustý vršek, který se docela blbě drží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se lahvičky líí, i když nejsem z tohoto pohledu nijak vybíravá. Spíše koukám na vlastnosti laků než na skleničku :) Ale jak jsem už psal - každému vyhouje něco jiného.

      Vymazat
  3. Ja jsem si tam zatim vybrala jednu barvicku, do cervena. Neodolala jsem. Ale jsem taky zvedava, zda to bude horsi ci lepsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak napiš, jak lak dopadl u tebe :)

      Vymazat
  4. Proč máš každý nehet jinak dlouhej a jinak zpilovanej??? To je teď nová móda joooooo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šťouro, ne všechny nehty vypadají jako ze žurnálu. Občas se některý zlomí, tak je holt kratší. A znám spoustu holek, co mají malíček více hranatější než palec či ukazovák, je to normální.

      Vymazat
    2. Děkuji za komentáře, za oba! :D Odpoveď na tvou otázku je to, že si nehty vůbec nepiluju, nestříhám, ani si je jinak neupravuju. Na tohle jsem lenoch - o kůžičkách nemluvě :D Prostě mi tak rostou a moc to neřeším - a také se fotkami nechlubím nehty, ale barvou laku, který si můžete pořídit :)
      Jinak Nikče děkuji za lepší shrnutí, než jsem tady popsala já :D (Píšu vždy slohy :))

      Vymazat
    3. Mám to taky tak, ukázováček kulatej a prsteníček hranatej :D

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. s těmito laky ještě zkušenosti nemám a navíc u nás ještě nejsou:D
    mě se vzhled lahviček líbí ale spíš mi vyhovuje to menší množství ;)

    Jinak budu ráda když se připojíš k mé giveaway :))
    http://real-smile.blogspot.cz/2012/08/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, s tím množstvým to chápu :D Už by se měly objevovat všude, tak jedině sledovat drogerie :)

      Vymazat
    2. Jinak moc děkujeme za pozvání na Givaway :) Už jsme se připojily :)

      Vymazat
  7. O víkendu jsem koupila 3 v Drážďanech, ale ještě nezkoušela. Osobně mi bude chybět odstín Be optimistic! a starý Modern romance (ten nový je tmavší a více do oranžova). Koupila jsem si English Rose, What´s my name a Stuck on you. Celkově se mi barvy líbí více než předchozí, ale měla jsem raději malý objem, přesně z toho důvodu, jaký uvádíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mě taky budou chybět, některý byly vážně špičkový. Já teď byla u nás v Rossmannu a celá nadšená, že už je máme taky, jsem nakopila další tří :D A taky pigmenty - už se těším, až je vyzkouším :)

      Vymazat
    2. tak pigmenty mě moc nelákají, ale zajímalo by mě, jestli s tím podkladovým lakem mohou být dobré. Ale určitě se těším na recenzi :)

      Vymazat
  8. Líbí se mi nový vzhled lahviček, ale zatím žádný nemám, protože jsem ty nové Essence věci v prodeji zatím vůbec neviděla :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak rychle pospíchej do Rossmanna! Už je mají! A světe div se - i u nás v LTM mají pigmenty! Personál Rosmanna si o mě bude říkat, že už jsem štamgast :D. Jinak v DMku mají ty parfémy Essence! Tak kdybys šla náhodou kolem, tak ať to víš ;-)

      Vymazat
  9. Musím co nejdříve navštívit rossmana, jestli už je tam mají, ale nevím no, u nás je to se vším nějak opožděné :D. Taky se mi líbí nový design a jsem zvědavá na nové odstíny! :)
    Ze starých mám všechny odstíny, které jsem nutně potřebovala a asi žádný z nich nebudu tak strašně postrádat, abych ho nemohla vyměnit za nový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám těch starých Colour&Go skoro celou řadu a jak se znám, budu těch nových mít ještě víc :) Já jich pár postrádat budu, ale neva - stejně ráda měním barvy, tak se mi moc nenaskytne příležitost lakovat jeden lak víckrát.

      Vymazat
  10. Mně to taky vadí. Sice se cena tolik nezvedla, ale líbilo se mi vzít třicet korun a koupit si malej lak pro radost u kterého jsem měla jistotu, že ho postřebuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jo jo, přecijen vzít tři barvy za 90 je lepší než dvě za 80 Kč. Ale snad to s těmi novými nebude tak hrozné a zvyknem si :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)