úterý 28. srpna 2012

Do oranžova

Ahoj,
přeji všem krásné úterý. Dnes pro vás mám ukázku tří laků oranžových odstínů. Snažím se už schánět nějaké věci na podzim a oranžová barva mi ho rozhodně připomíná :) První z laků je z nové kolekce Colour & Go, jde o odstín 119 Boho chic , který je se třpytkami a kryje už v jedné vrstvě. Stejně tak druhý lak kryje už v jedné vrstvě . Lak je od Miss sporty ale bohužel u této řady nemůžu nikdy najít název odstínu ale našla jsem číslo, které by mohlo být číslo odstínu (452). Třetí korálový lak je od Maybelline , odstín 56 Coral Rose ale bohužel kryje až ve dvou vrstvách.









Snad vám tyto ukázky byly nějakou inspirací :)
Krásný zbytek dne přeje Evička.

17 komentářů:

  1. jak na tom byly jednotlivé laky s výdrží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence vydrží přes večer ale dopoledne se už začal loupat. Ostatní dva laky maxilmálně den takže nic extra. Pokud hledám lak , který vydrží je nejlepší Essence - Show your feet :)

      Vymazat
  2. zrovna ted jsem si tímto lakem nalakovala nožky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím kterým ale všechny budou určitě vypadat pěkně i na nohách :)

      Vymazat
  3. pěkné laky, nejvíce se mi líbí asi ten od MS:) myslím, že MS laky ani žádné názvy nemají, pouze ty čísla.. bohužel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ty čísla mě štvou mám raději názvy :)

      Vymazat
  4. tak ten maybelline musim mit :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Coral Rose se mi líbí ze všech nejvíc a to je dobře, protože ho jako jediný mám :)
    Ale holky pozor, dnes na Chodově v dm jsem už viděla nové coloramy, některé odstíny zůstaly, ale tenhle jsem tam zrovna neviděla. Objem je určitě větší a jsou za 59,90 kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Coral rose je opravdu krásný. Bohužel u nás jsem novou kolekci zatím neviděla. :)

      Vymazat
  6. http://www.maybelline.com/colorshow.aspx
    tak Coral Rose mezi nimi není

    OdpovědětVymazat
  7. oranžový miss sporty mám tiež, je krásny...

    OdpovědětVymazat
  8. ten od miss sporty je hezky :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)