pondělí 20. srpna 2012

Essence New Colour&Go - 105 Party Princess + Nový pomocník!


Ahojda,

dnes přidávám na přání lak z kolekce nových Colour&Go od Essence. Dnešním je 105 Party Princess. Tento lak obsahuje velké množství stříbrných a holografických třpytek a samotný lak má narůžovělý odstín. Po prvním nanesení jsem byla zklamaná, že skoro nekryje - působil na mě jako lak zdobící (i tak se dá v jedné vrstvě použít). Po druhé vrstvě jsem se však začela radovat - růžová chytla velmi pěkný odstín a nehty vypadají jak gelové s třpytkami. Takže kryje tak ve dvou vrstvách, ale místy prosvítá nehet, což mi ale nevadí a na Slunci to vypadá skvěle. Jelikož jsem dnes použila Top Coat, který jsem zkoušela poprvé, nemohu tak úplně popravdě říct, jestli poměrně pomalé schnutí bylo zapříčeněno lakem samotným nebo krycím. Myslím si ale, že za výsledek to čekání stojí. Lak se mi velmi líbí a jsem ráda, že jsem si ho pořídila :).






A teď ještě takové malé překvápko :). Konečně mám nový foťák - Nikon 1 J1! Vím, že to nespadá do kosmetiky, ale mám z něj hroznou radost. A také vy se budete moci těšit na lepší fotky a nějaká videa, protože je to kamera i zrcadlovka v jednom. Ale budu se s ním muset nejdříve trošku naučit, protože tím, že to není automat, se musí vše nastavit a ovládat za pochodu, Ale já to vykoumám! :D








A co vy? Jak se vám lak líbí? Pořídily by jste si ho? Máte s ním zkušenost?

Přeji vám krásný den!
Dáša

8 komentářů:

  1. lak vypadá moc hezky, s podkladem (bílým nebo skvěle růžovým) by určitě ještě více vynikl:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, přemýšlela jsem nad tím, ale pak jsem se rozhodla ukázat lak jen samotný, aby bylo vidět, jaký je. :)

      Vymazat
    2. A já jsem moc ráda, že nám ho Dáša ukázala samotný, na většině blogů jsem ho viděla přes jiný lak a mě právě děsně zajímalo, jak vypadá a kryje sám o sobě. Moc se mi líbí, ale je mi jasné, že odlakování bude možné jen s alobalem :/

      Vymazat
    3. Bohužel to tak vidím i já na 100%, půjde dolu hodně špatně :(
      Jinak moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Foťáček mám stejný, už 2 měsíce a moc si ještě nerozumíme.. :( Přes den dělá fotky krásné, ale jakmile je trošku šero nebo něco, tak děs :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s ním seznamuji docela rychle. Uvidímejak to půjde dál. Fotky, které jsem zatím fotila jsou velmi dobré a zaostřené, i mě překvapila funkce, že si foťák nastaví to, co zrovna potřebuje. Zatím jsem moc spokojená, ještě aby za ty peníze nebyl dobrej - to bych se naštvala :)

      Vymazat
  3. to je radost fotit s takym fotakom:), inak tie nove flasticky od essence sa mi rozhodne pacia viac ako tie predosle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ mě se taky líbí víc :)
      Foťák je zatím super a doufám, že až vše prostuduji, bude ještě lepší :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)