úterý 14. srpna 2012

Essence Show Your Feet 3x

Ahoj,
krásné úterý všem. Zase jednou pro vás mám ukázku nějakých laků od Essence z řady Show Your Feet. Jde o tři laky a to odstíny 12 Midnight glam, 01 Caribbean sea a 03 Purple magic. První zmiňovaný odstín je bez shimmeru, zbylé dva se shimmerem. Mám tuto řadu ráda, jelikož dlouho vydrží, ale také musím říct, že mě poněkud zklamaly odstíny se shimrem - nevydrží moc dlouho a i se hůře nanáší. Zato odstín 12 je super, jen si tuto barvičku schovám spíše na podzim.







Krásný zbytek dne.
Evička

15 komentářů:

  1. Krásné odstíny, ale nejvíc se mi asi zamlouvá ten poslední :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jo ta fialová vypadá dobře :)

      Vymazat
  2. 12 vypadá fantasticky! A je pravda, že na podzim se bude vyjímat :) Já jsem si v Německu koupila z téhle řady sv. růžovou Flamingo rose a je to taková žvýkačková růžovka s neonovým nádechem :) Drží dobře a i když mám pod lakem lehce odlouplý nehet, tak se lak neodloupne a ten nehet tam přidržuje. To se mi u žádného laku nestalo, normálně se lak sloupne i s tím načatým nehtem. A ještě jsem si tam koupila sv.fialovou Miss Lavender, ale tu jsem nezkoušela. A mrzí mě, že jsem si nevzala odstín Catwalk pink, ale už tak to byly veliké nákupy ten den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaujala mě hlavně ta žvýkačková , takové barvy mam ráda asi se po ní poohlédnu :)

      Vymazat
    2. určitě na ní mrkni, myslím, že je povedená, decentní, ale ne nudná, výrazná,, ale ne vulgární a řvavá _:)

      Vymazat
    3. Tu fialovou mám a je vážně skvělá. Koukám, že Evča nemá vůbec přehled o mých lacích :D
      Dáša

      odkaz na lak (třetí zleva):
      http://shopaholicky.blogspot.cz/2012/06/essence-show-your-feet-09-sunshine.html

      Vymazat
  3. Já věděla, že už jsem ho tu někde potkala :) A tyhle všechny barvy neměli ani v německém dm, co máš ty :) A bohužel ani v Rossmannu stejně jako ten matující krém od Essence. Je to pekelná záhada, že není k sehnání :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak laky na babybaby.cz mají, ale na mail mi nikdo ještě neodepsal - čekám na odpověď kvůli tomu krému. Ptala jsem se jich jestli ho budou mít v nabídce nebo se dá sehnat i někde jince, tak uvidím :)
      Dáša

      Vymazat
    2. Tak snad se dočkáme, díky za ochotu :)

      Vymazat
  4. Tyhle laky mne taky zklamaly.. A pořizovala jsem na baby baby.. ale četla jsem, že se prodávají i u nás v DM tak nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ne vždy je všechno takové jako na obrázku, nevím já je u nás v žádném DM neviděla :)

      Vymazat
  5. ten lak v odstínu caribbean sea mám taky a jsem z něj naprosto unešená i když ze začátku jsem si na něj nemohla zvyknout, mám radši světlejší, přirozenější barvy a přeci jen ta modrá moc přirozená není, ale nakonec jsem si zvykla a zítra vyrážím na dovču k moři, takže myslím že k tomu se určitě bude hodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ke každému se hold hodí něco jiného ale barva k moři určitě skvěleseděla :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)