neděle 12. srpna 2012

Když jede Shopaholik do Prahy... :)


Ahojda,

dnes mám pro vás článek spíše jen s fotkami. Protože jsme se s Evčou už dlouho společně nepodívaly do Prahy, před týdnem jsme se rozhodly, že se výlet uskuteční v sobotu - včera :). Ráno jsme vyjely autobusem v 8 hodin a domů jsme se vrátily až v 10 hodin večer :). Zcela nakupovací a zkoušecí výlet naše peněženky připravil sice o dost pěněz, ale zato naše šatníky a kosmetické skřínky naplnil novými věcmi za super ceny. Letní výprodeje jsou v Praze právě v tom nejlepším!


Tak jdem na to....

Mango - Fashion Arena
Sako, 199 Kč



Bershka - OC Letňany
Legíny se vzorem jeansů a pravými kapsami, 199 Kč



Jannis - Václavské náměstí
Šifonové šaty s krajkou, 149 Kč



New Yorker - Václavské náměstí
Minisukně do pasu se zipem, 129 Kč
Krajková minisukně do pasu, 129 Kč




Gate - Václavské náměstí
Boty na klínku, 199 Kč
Prsten Motýl, 48 Kč




Tally Weil - OD Paladium
Už 6. barva mého oblíbeného tílka, 129 Kč



H&M - OD Paladium
Vycpávka do drdolu, 99 Kč
Body Splash Twilight Rain, 129 Kč



Sephora - OD Paladium
Sephora Lipstick - růžová G07, 150 Kč
Sephora Lipstick - oranžová G03, 150 Kč
Smashbox Photo Finish Lipstick - Pout, 100 Kč






DM Drogerie - OD Paladium
Essence Lipstick - 53 All About Cupcake, 54 Kč
Essence Gel Eyeliner - 05 Miami´s Ink, 29 Kč


Lush - OD Paladium
The Comforter - pěna do koupele s vůní rybízu, 160 Kč 
Vzoreček masky na vlasy Marilyn, zdarma 



Pár fotek z LUSHe - no nezakously by jste se? :)




Calzedonia - Fashion Arena
Spodní díl plavek, 69 Kč
Nadkolenky s koženými tkaničkami, 29 Kč
Ponožtičky pro miminko kamarádky, 19 Kč




Terranova - OC Letňany
Modré a bíle Body bez ramínek, každé 49 Kč
modrý a růžový top bez ramínek, každý 49 Kč
Pásek do pasu s mašličkou, 49 Kč






Máte nějaké věci z těchto? Líbí se vám nějaké produkty? Byly jste na lovu slev? Pořídily jste si nějaký super kousek?

Mějte se hezky! 
Dáša

14 komentářů:

  1. Já jen koukám a hlasitě závidím..tolik krásných věcí.. koupila bych si snad všechno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D slevy jsou teď skoro všude. asi budu ještě lovit dál :)

      Vymazat
  2. Aaach, to sako z Manga :) Nádhera za nádherné peníze :) Závidím. Škoda, že tu Mango není :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo škoda :(. Jedině až do tý Prahy někdy.

      Vymazat
  3. Veci z Terranovy sú dokonalé a sako tiež :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co může bejt lepšího než podařený nákup žejo)

    OdpovědětVymazat
  5. Závidím ti všechny věci taky jedu přiští tyden na nákupy tak už se těším, už jsi vyzkoušela tu pěnu od lush? Já se na ni chystám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěnu jsem ještě nezkoušela ale recenze na ni bude brzo :)

      Vymazat
  6. Krásné věci za dokonalé ceny, závist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsem ráda, že se nákupy povedly :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Já jsem z nákupů neměla takovou radost, dokud jsem si tyhle tři nekoupila :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)