středa 15. srpna 2012

Lipsticks - Summer Colours!


Ahojda,

dnes jsem si pro vás připravila ukázku mých oblíbených letních rtěnek, které střídám jak se dá, ale musím se přiznat, že né všechny jsem letos v létě použila. Ale snažím se jim to vynahradit na jaře i na podzim :). Všechny barvy, jak si uřčitě všimnete, jsou odstíny růžové či oranžové barvy. Nude a světlounké odstíny barev mám raději v zimě, kdy jsem zas bílá :D. Všechny moje rtěnky a lesky, které vám ukáži, mám velmi ráda a mohu vám je doporučit, protože se na nich vcelku nenajdou žádné chyby, které by vás odradily od jejich koupě.

Tak do toho...




Catrice
UltimateShine 080 Corallcious Pink
Ultimate Colour 050 Princess Peach
Ultimate Colour 130 Frozen Rose

Všechny jsou velmi hydratační a i celkem drží. UltimateShine obsahuje malá zrníčka/třpytky, které by mohly někomu vadit - i já ji nenosím tak často. Ostatní dvě jsou naprosto perfektní pastelové barvy.





Sephora
růžová G07
oranžová G03

Růžovka je suprově pigmentovaná a krásně voní. S oranžovou je pigmentace trošku horší, ale i tak se to dá. Ovšem mě docela nevoní, asi cítím trochu chemie. Obě rtěnky jsou však velmi hydratační, ale za to tak dlouho nevydrží.





Dermacol
Lip Seduction 01
Lip Seduction 04

Obě rtěnky jsou perfektně pigmentované, vydrží celkem dlouho a jsou naprosto hydratační. Obě moc doporučuji.





Maybelinne, Miss Sporty a Rimmel
Maybelinne ColorSensational 140 Juicy Bubblegum
Miss Sporty 054 Read My Lips
Rimmel By Kate 02

Všechny tři rtěnky jsou výborně pigmentované a každá z nich má svou úžasnou specifickou vůni. Všechny jsou hydratační a vydrží mi na rtech tak dvě hoďky.





Essence a E.l.f 
Essence 61 I´m A Lobstar
Essence 50´s Girls Reloaded Collection 02 I´m sailing
E.l.f  Essentials Captivating

První Essence je velmi hydratační, ale ne tak pigmentovaná a skoro nevydrží. Každopádně k zabarvení rtů třeba k vodě se hodí. Další dvě rtěnky jsou pigmentované velmi dobře. 02 je hydratační a vydrží poměrně dlouho. Elf už tak hydratační není, zato vydrží ze všech rtěnek, které mám, nejdéle a je to opravdu mrkvová barva.





Lesky na rty
Astor SoftSensation Liquid Care 100 Innocent pink
E.l.f  Hypershine Gloss Bubblegum
Catrice 110 Ooh La LaVendar
Dermacol 01
Essence XXXL Shine 19 Nude Candy

Všechny lesky jsou výborné a hezky voní. Elf a Catrice jsou lepivé, ostatní ne. Nejvíce pigmentovaný je Astor. Ostatní rty tónují nebo dodávají lesk. Nejhezčí je však na čistých rtech Essence, který jim dodá lesk a světlou nude barvu, která se mi velmi líbí. Na nude rtěnce s ním máte rty skoro bílé - takže až na zimu :).



 Essence Stay With Me
02 My Favourite Milkshake
01 Me And My Icecream

Z této řady má  ještě jeden lesk a všechny jsou dobré. Mám ráda jejich tónovací vlastnosti, pigmentaci, obal, vůni a i celkem výdrž. Za ty kačky je to výborná investice!



Tak a je to! Tohle vše si za tech pár měsíců napatlám na pusu, ale když já si prostě nemohu pomoct a stejně kupuji další a další odstíny :). Někdy i stejné :(! 

Máte rády v létě rtěnky? Jaké jsou vaše nej? A co říkáte na tyhle?

Moc děkuji za pozornost a mějte krásné středeční odpoledne!
Dáša

16 komentářů:

  1. Krásné barvičky, na některé se určitě aspoň podívám... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, určitě se jukni. Vážně jsou fajn :)

      Vymazat
  2. máš těch rtěnek hrozně moc, to už jsem se dívala v tom videu, co si nedávno dělala:-) já mám rtěnky dvě, k tomu tři lesky a mám pocit, že mi to vystačí minimálně na rok. takže v tomto ohledu ani na letní/zimní nerozlišuji. takhle to mám jen u laků na nehty, ty mám ráda v létě v zářivějších barvičkách a na zimu nějaké hnědé/šedé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no jó, já jsem rtěnková, i když musím přiznat, že takto sbírám i tvářenky a oční stíny, nemluvě o lacích :)
      Laky taky střídám podle ročního období - na každé mám své favority :)

      Vymazat
  3. Ty lesky Essence jsou fajn, taky jeden vlastním. Jinak krásná sbírka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsou fajn a hlevně hezké barvy.

      Vymazat
  4. Tak já jsem si myslela, že mám rtěnek a lesků, balzámů a dalších serepetiček opravdu hodně!! Ale po shlédnutí tohoto příspěvku těch mých pár nestojí ani za řeč :D Máš jich oopravdu hrozně moc, to snad nemůžeš stihnout ani vypotřebovat - vždyť mají lhůtu 2 roky :D Jinak z Tvého výběru se mi nejvíc líbí Essence - stay with me, to jsou mé nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Myslím, že za tu lhůtu je vypotřebuji. Některé rtěnky mám už po několikáté :) Za dva roky se toho stihne dost :)
      Stay With Me jsou super... asi si dokoupím zbytek :)

      Vymazat
    2. já mám některé rtěnky i déle než dva roky a nic jim není, je to minimální lhůta...

      Vymazat
  5. Tych máš teda požehnane :) Od dermacol ten odtien 04 som si objednala, tak som zvedava ako bude vyzerať na mne :) škoda že Essence lesky Stay with me u nás niesu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Pak dej vědět jak se ti dermacoka líbí..mě moc!

      Vymazat
  6. No teda ty jich máš fakt hodně :) Tu "mrkvovou" ELF mám také a je super ;) hlavně ta výdrž je opravdu moc dobrá! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D mám jich dost, ale kokala jsem, že ani tvoje sbírka není vůbec malá :D no jo hold se mi líbí hodně barev a při každé návštěvě drogerie mám pocit, že takovou barvu určitě ještě nemám :D

      Vymazat
  7. Pěkná sbírka! :) nejvíc se mi zalíbily ty od Dermacolu.. už dlouho nad nima přemýšlím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Jo Dermacolky jsou ážně supr - určitě alespoň jednu vyzkoušej :)

      Vymazat
  8. Jeežišišmarja:-) Tomu říkám sbírka:-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)