úterý 7. srpna 2012

Manhattan Quick Dry 60 Seconds - 1010N Black + NailArt s ColorClub 902 Covered In Diamonds


Ahojda,

dnes míám pro vás zas jeden lakový/nehtový článek. Nehty mám nalakované lakem Manhattan Quick Dry 60 Seconds v odstínu 1010N Black. Tento lak mám z eshopu babybaby.cz. Lak je naprosto úžasně krycí, až mě to překvapilo, protože je celkem řídký. Nevím jestli znáte laky od Manhattanu? Pro mě tento lak premirou, ale jsem ráda, že ho mohu vyzkoušet. Opravdu dodržuje to, co slibuje - tedy, že zasychá do 60 sekund - je to fakt rychlovka. Lakuje se dobře a jak už jsem říkala, kryje i v jedné vrstvě. Je to typycky černá barva bez jakýchkoliv příměsí. Na mě je na léto dost tvrdá a tak jsem si zase zkusila zaexperimentovat a vytvořila jsem takový malý jednoduchý NailArt :). Snad se bude líbit! Zdobící lak je naprosto úžasný ColorClub 902 Covered In Diamonds.


+ jedna menší prosba :)

ELF, který, jak jistě víte, máme velmi rády, vyhlásil na FB "soutěž" o bloggerku, která bude psát recenzičku na jejich úžasné lesky. Pokud by jste chtěly, abychom vám napsaly recenze právě my, prosím "lajkněte" na této stránce  v komentářích náš koment(Nick je  Blogerky Shopaholičky). Mockrát vám děkujeme :)
(pokud by nešlo tak zde v článku o "souteži")

Znáte laky Manhattan? Jaký z nich máte dojem? Máte je rády?

Přeji vám krásný podvečer!

Dáša :)!












5 komentářů:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)