středa 29. srpna 2012

Moje kosmetické novinky, aneb co jsem ještě nestačila vyzkoušet!


Ahojda,

dnes vám přináším trošku delší článek a vlastně je celý o spoustě věcí i o ničem. Chtěla jsem vám na fotkách ukázat, co nového se v mojí Make-up Collection objevilo a na co tedy můžete čekat recenze. Řekla bych, že je tento článek takový Upgrade :). Ke každému produktu napíšu pár mých dojmů, ale recenze, které produkt rozeberou, budou později a musím se příznat, že se třeba i můj názor změní, až je vyzkouším pořádně. Tak se do toho pustíme, ne? :)






 NYC jsem kupovala v Rossmannu, kde probíká sleva -25%  na celou tuto kosmetiku.

Rtěnky a fixa na rty
Rtěnky od NYCu (zleva do prava):
NYC 409 Fragile Pink, 36 Kč
NYC 405 Blue Rose, 36 Kč
NYC Lip Stain 490 Persistent Pink, asi 50 Kč
Dermacol Lip Seduction Lipstick - 06, 99 Kč ve slevě

Obě rtěnky jsou dobře pigmentované, ale už nejsou tak hydratační. Jsou to ale pěkné barvy. 409 Je se stříbrným a 405 s modrým shimmerem. Fixa je opravdu jak tetování - vydrží opravdu dlouhou dobu (ale určitě ne 16 hodin :) ) a nejde smýt ani z ruky. Tento odstín mi však nepřijde až tak pigmentovaný, což může být můj dojem, protože mám dost tmavé rty. Rtěnka od Dermacolu, jako vždy, výborná. Už mám tyhle ve čtyřech odstínech a všechny jsou velmi dobře pigmentované a hydratační.









NYC Big Bold Mascara, asi 70 Kč

Je celkem dobrá. Má velký kartáček, ale mě přijde, že trošku slepuje.





Balea Wasser-Spray

Je to super věc na osvěžení do letních veder. Je to kup za 34 Kč skoro k nezaplacení. Asi bych se totiž jinak roztekla :).


ColourTatoo Maybelinne a WhiteBase NYX
CT 15 Endless Purple, 99 Kč
CT 20 Turquoise Forever, 99 Kč
NYX Eyeshadow Base - White, 140 Kč

Oba stíny jsou perfektně pigmentované se super výdrží, i když fialový trochu šmouhuje. Báze od NYXu je naprosto perfektní, nesléá se a krásně zvýrazní a drží oční stíny i pigmenty.





Catrice Mono - 140 The Capitan Of The Black Pearl :), 105 Kč
Catrice Quattro - 050 Twinkle In The Eye, ve slevě 29 Kč

Všechny stíny mírně práší, ale jsou výborně pigmentované, hlavně ty černé. A navíc se mi líbí jejich název :).





Astor Skin Match Blush - 002 Peachy Coral, 199 Kč

Strašně se mi líbí balení, ale i barva. Mám všechny odstíny a tento je ze všech nejleší :). A mě vůbec nepráší.




Štětce MAC

Sada 12 štětců je naprosto super a doplnila mou sbírku štětců od ELFu a Essence. Koupeno přes ebay.cz.



A další nákupy... :D


Nivea - pásky proti černým tečkám, 169 Kč
Naušnice z Takka, 109 Kč
Balzám na rty Essence - 02 Purple Berries, asi 39 Kč a nádherně voní :)


Olej na namáhané vlasy od Loreal - Elseve Repair, 179 Kč - nádherně zjemní suché konečky vlasů :)


Pigments Essence, 64 Kč a recenze by měla být brzo :)
Balea - Voda na modelování vlasů, 39 Kč
Laky Colour&Go Essence, 39 Kč a recenze budou taky rychle :)


Sally Hansen - 170 Pink Slip, 249 Kč - recenze už je napsaná a můžete ji čekat, ale je to celkem zklamání :(
Balea - Fuss Creame S Ureou, 39 Kč - na suché paty je nejlepší.
Ryor dvoufázový odličovač, 89 Kč ve slevě.


 Elf  Paletka Smoky Eye, 55 Kč

Velmi dobrá na to, kolik stála.



Essence - 2in1 (pudr za sucha, make-up za mokra), 104 Kč - zatím čeká na vyzkoušení.
Mozaiková tvářenka NYC - 725A Rose Glow, asi 70 Kč



 Lesk na rty Dermacol - 04, 99 Kč - moc se mi líbí design a lesk je velmi dobře pigmentovaný a je lepivý, což mi nevadí.



Rtěnky
Oriflame Pure Colour Floral Lipstick - Pink Coral
Gabriela Salvette Dolcezza - 01 Lila Romantica
Dermacol Lip Seduction Lipstick - 02

Všechny rtěnky jsou super, dobře pigmentované a hydratační.





A na závěr, kde že se to ten balzám nachází? :)


Tak a to je vše!
Je toho hodně, ale vše vám pak blíže popíši.

Znáte nebo máte nějaké tyto produkty? Co na ně říkáte? Na jaký produkt byste chtěly recenzi nejdříve?

Krásný den!
Dáša :)

22 komentářů:

  1. tyjo, vážně byste se měly léčit :D shopaholičky :D těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já vím, ale když ono je to silnějí než já :)

      Vymazat
  2. Tak teda jako už chápu název blogu ! :D já jsem hodně zvědavá na recenzi těch pigmentů od Essence ! :))

    Michell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším až vyzkouším úplně všechny v akci :)

      Vymazat
  3. Nechci nikomu kazit radost, ale ty štětce mac se mi zdají jako fake. Nikdy jsem takové v obchodě neviděla a jejich štětce vypadají jinak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma už dvojí MAC štětce a četla jsem recenze na to, jak se ty štětce od sebe rozeznají. Tyhle jsou kvalitní a oproti těm, které mám doma už dva roky, co jsou jen černé, jsou opryvdu jiné. Nevím, zda jsou opravdu od MAC, ale zaplatila jsem si a jsem spokojená.

      Vymazat
    2. Ty štětce budou opravdu fake. MAC žádné sady štětců nemá. Ale klidně můžou být kvalitní. Já mám spoustu bezname štětců a jsou super.

      Vymazat
  4. wow teda to jsou ale nákupy! já chci ten balzámek od Essence! :D a jinak mám i ten fix na rty jen jiné odstíny a jsou strašně super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tenhle mi taky přijde fajn - je na mě sice jen trošku vidět ale i tak je to pěkný efekt :)

      Vymazat
  5. Ty jsi ale shopaholička :D Zajimal by mě pudr a makeup od essence :) pak i olejíček od elséve, modelovací voda (to slyším snad poprvé v životě) a řasenka nyc :) taky jsem na ní koukala a i když mám ráda větší kartáčky (miluji false lash effect od max factor a teď mám od Gabriella Salvete černofialovou xpress volume long and curl a také není špatná), tak tohohle giganta jsem se vážně zalekla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnedle budou recenze...sice mám před poslední zkouškou, ale pokusím se co nejdříve splnit tvá přání :)

      Vymazat
    2. To zase ne :) pěkně dodělej zkoušku a pak recenze, to by byla škoda to kvůli nám nedat :)

      Vymazat
  6. Doufám, že zase natočíš nějaké video, třeba s pigmenty od essence :)) Ty balzámy od Essence jsou strašně sladký, připadají mi jako cukrová vata nebo nějaký žvejky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jo já jsem si ho koupila ze zvědavosti a strašně krásně voněj :) Video mám už natočený dlouho - Kosmetická překvapení - ale pigmenty tam nejsou - takže asi udělám upgrade :)

    OdpovědětVymazat
  8. ne ty štětce opravdu nejsou od MAC, navíc MAC sady štětců nedělá a za 12 štětců od MAC bys zaplatila u nás v ČR kolem 9 tisíc, v USA v pepičtu tak 6 tisíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné :), i když já je mám ze Spojených Státu. Asi mi moc na značce nezáleží, protože jsou podle mě velmi kvalitní a i tak mě vyšli na pořádné peníze. Jsem s nimi spokojená :)

      Vymazat
    2. Koupila jsem si záměrně fake MAC štětců, takovou menší sadu, na cesty. Vzala jsem si jí, protože tam byli ty, které opravdu využívám a zároveň jsem byla zvědavá, jestli takový padělky za něco stojí...Musím říct, že nejsou vůbec tak zlý, jak jsem předpokládala! Štětec na tvářenku a korektor byl jasně z kozího chlupu, a to ostatní z většiny nevypadlo na syntetiku. Samozřejmě zpracování je horší, štětiny sem tam padají, zvláště ze štětců na oční stíny nebo se rozjíždí tvar. Nedivím se proto, že si je někdo koupí a necítí se být ošizen(byť znalec koukne a vidí). Jen mi přijde škoda, že za to někdo dá třeba litr za sadu 14/16/24ti štětců atp. na aukru a podobných serverech, když to evidentně tu cenu nemá.

      Vymazat
  9. Jé,úžasný!:)
    Běžím do drogérky..:D

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)