pátek 17. srpna 2012

Nová kolekce Essence + Dva Lip Smackery


Ahojda,

tak a je to tady! Dokonce i k nám do LTM se konečně dostala nová Essence! A co to znamená? Nic jiného než, že mohu kupovat další šuplíky na kosmetiku :D! Mám velkou radost z nových pigmentů, které se u nás také prodávají, z voňavek, nových laků, ale i z nových monostínů. Prostě se můžete těšit na spoustu recenzí nových kolekcí :).

A co, že jsem si to koupila?





Něco na očka :)


Aplikátor (co to vlastně je?) na pigmenty, 39 Kč


Báze pod pigmenty, 49 Kč
Pigments 11 Cotton Candy, 64 Kč
Pigments 16 Blueberry Muffin, 64 Kč



Nové laky Colour&Go
105 Party Princess
106 Free Hugs
110 Moder Romance
130 What´s My Name? (recenze zde)
118 Little Miss Sunrise (recenze zde)

(každý za 39 Kč/ 8 ml)


Parfémek
Essence Like A First Day In Spring (kupodivu se ale blíží podzim, nevím proč mi tak voněla :) )
10 ml za 89 Kč


A nakonec něco na rty!
Lip Smacker Fanta Strawberry, 69 Kč
Lip Smacker Sprite, 69 Kč (pro brášku - miluje Sprite :) )
Oba z Intersparu, kde bych je vůbec nehledala :D


Uff! Je toho dost! Asi o Essence natočím video a nebude jen jedno, protože toho mám od téhle značky mraky. To ale snad příště :). Můžete se také těšit zase na pár recenzí a outfitů, protože už těch mých nákupů musíte mít určitě dost, stejně jako moje peňěženka :D!

Doporučuji: Zavítejte na super Givaway u Catie! Moc se mi líbí výhra v podobě peříčkových naušnic!

A co vy a nová Essence kolekce? Co máte doma? Spokojeny či ne? Co se vám líbí a chtěly by jste si koupit?

Mějte se krásně!
Pá Dáša :)

8 komentářů:

  1. Měli i jiné lip smackery? Třeba cukrovou vatu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli ještě pomerančovou Fantu. Jinak nic, ale už to tam měli celkem vyprodané, tak možná měli víc druhů.

      Vymazat
  2. Přesně tuhle vůni jsem si také pořídila.. trošku mě zklamala, po dvou hodinách už není cítit :( ALe jinak mi voněla nejvíc ze všech, tu sweet candy u nás už neměli, jinak bych si vzala tu :) Ty pigmenty jsem zkoušela, ale žádný odstín mě nezaujal natolik, abych si ho koupila..Možná si to ještě rozmyslím, můžu si přeci namíchat svůj vlastní odstín a použít kamkoli, třeba i na nehty :D

    Ve sparu lipsmackery mají, zajímavé, že brácha používá balzám na rty :D :D Heh


    Zvu Tě ke mně na giveaway:) http://petulabook.blogspot.cz/2012/08/50-ctenaru-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Balzám jsem bratrovy vnutila :D Tu Sweet Candy si asi taky koupím, voněla moc dobře, ale dvě jsem zas nechtěla brát :)
    Děkujeme za pozvání :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už mám doma pigmenty, přesně ty růžové :) Ten aplikátor jsem tam ale neviděla, to je gumový?
    Ráda bych viděla v akci ten první růžovo třpytivý láček. Měla jsem na něj zálusk ale nakonec jsem si domů odnesla uplně jiný, takový zlato šedý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je gumový, ale zatím si nedokážu představit, jak se s ním pracuje. Dnes si budu lakovat nehty, tak dík za typ, nalakuju si tenhle :)

      Vymazat
  5. Lipsmackery jinak ve velkém výběru mívají v KappAhlech. ;)

    Jinak novým Essence produktům všem zdárně odolávám, ale plánuju nějaké pigmenty (ale teda z té chystané BD2 kolekce)... :)

    OdpovědětVymazat
  6. :) to já jsem neodolala, ale na kolekce se také těším :) pigmentů mám od Essence doma už asi 9 a radila bych dobře vybírat - nějaké se vůbec nedají použít na oko :(

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)