pátek 24. srpna 2012

NYC Smooth Skin Perfecting Primer + LadyBox!



Ahojda,

dnes mám pro vás příspěvek na přání. Jedná se o zrecenzování poměrně nové báze pod make-up od NYC. Je to zatím jediná báze této značky a já doufám, že NYC udělá i více druhů. Tak už mi to připadá po zjištění, že báze má číslo a název "odstínu", takže by jich více do budoucna mohlo být.
A teď se tedy podíváme na Smooth Skin Perfecting Primer - 684 Shade. Báze je to velmi příjemná už na pohled - velmi se mi líbí jednoduché balení. Po otevření jsem zjistila, že to bude zřejmě obdoba rozjasňující My Base od Essence - tedy, že obsahuje velké množství třpytek. Báze bude na 100 % dobrá jako rozjasňovač - jsem si řekla, ale zdání klame. Po rozetření se totiž třpytí, ale není to tak silné jako u právě zmíněné My Base. Na mastnou pleť to asi nebude to pravé ořechové, ale pro jiné typy pleti, si myslím, je poměrně dobrá na projasnění pleti. Báze má gelovou konzistenci a je příjemná na pleti. Stojí cca 100 Kč a najdete ji ve všech stojanech NYC kosmetiky.


Na závěr bych tedy řekla, že báze je velmi dobrá pokud toužíte po projasnění pleti. Určitě nebude na celý obličej pro lidi s mastící se pletí, i když jako rozjasňovač je perfektní, protože to s ní podle mě nepřeženete. Teď už je tedy jen na vás, zda-li zkusíte či ne. Já jsem ráda, že jsem si ji pořídila, ale mou každodenní stálicí se zřejmě nestane.

LadyBox v ČR

Na úplný konec bych vás chtěla ještě seznámit s LadyBoxem, který je konečně u nás :). Pokud někdo neznáte - je to takový projekt k tomu, aby si lidé mohli vyzkoušet kvalitní výrobky ve vzorcích. Můžete se podívat na stránky LadyBoxu a dozvíte se více. Nebo také na Facebooku zde.

LadyBoxzde !




 Znáte bázi od NYC? Jakou s ní máte zkušenost? Jste s ní spokojeny či ne?

Mějte se krásně! :)
Dáša :)












2 komentáře:

  1. já zatím nezkoušela žádnou bázi, i když mě strašně lákají, takže nejspíš neodolám :)

    a z ladyboxu mám strašnou radost, už se těším až ho budu mít doma :)

    ps: na mém blogu probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D děkujeme za pozvání

    Já se taky nemůžu dočkat až ho budu mít doba a bše rozbalím, to je to nej :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)