sobota 18. srpna 2012

Outfit podle Niny Dobrev

Ahoj,
přeji krásnou, letní sobotu. Dnes pro vás mám ukázku mého nového outfitu. Nechala jsem se inspirovat svou oblíbenou herečkou z Upířích deníků Ninou Dobrev.
Černé pouzdrové šaty jsou z Jannis a  mám je už věky, ale poprvé na sobě :). Jsou decentně vyšívané. Sáčko je z Manga, kabelku už znáte a spolu s balerínkami  je od vietnamců. K outfitu jsem použila  clip in vlasy, které mi koupila sestra v Belgii. Fotky jsou bohužel trochu oslněné sluníčkem, ale lépe to foťák ani fotograf nezvládl :).










Krásný zbytek dne!
Evička

8 komentářů:

  1. když chceš mít douhé vlasy, nech si je narůst...příčesky, prodloužené vlasy atd. to je děs páč to nejsou tvoje vlastní vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář ale budu si nosit clipy protože se mi to líbí, pokud se to tobě nelíbí nikdo ti to nenutí :)

    OdpovědětVymazat
  3. já vím, jen mi to příjde hrozný, když vidim slečny, které nosí dlouhé vlasy a přitom ani nejsou jejich, ale proti gustu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pekny outfit, Ninu mam velmi rada, podla mna sa oblieka sice jednoducho, ale je to klasicke a stylove. Inak mate u mna nominaciu na Blog Awards :) http://www.makeupaddict.sk/2012/08/blog-awards.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také se mi líbí její outfity , jsou takové elegantní :) Velmi děkujem za nominaci :)

      Vymazat
  5. Ninu Dobrev mám strašně ráda. Už delší dobu hledám její outfity, protože se mi líbí její styl. Byla bych moc ráda, kdybyste sem dali nějaké typy jak se oblékat stejným stylem jako ona. Protože zatím jsem nic nenašla a hodně by mě to zajímalo. Jinak pěkný blog. Máte můj follower. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mam ráda , hlavně její styl . Pokusím se přidat nějaké nápady na takovéto outfity :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)