pátek 10. srpna 2012

Paletky NYX The Runway Collection


Ahojda,

dnes bych se ráda věnovala paletkám, které jsem si naprosto zamilovala. Určitě z fotek poznáte, která byla moje první, protože je už dost "vymalovaná" :). Takže - jde o paletky americké značky NYX, pro někoho známá, pro někoho ne. Všechny paletky jsou z poměrně známé The Runway Collection, která je podle mě dosti výhodná. Nabízí totiž spoustu druhů (a myslím, že je to rozděleno i podle toho jaký jste typ/jakou máte barvu očí) a všechny stíny v paletce jsou skvěle kombinovatelné. Také se mi líbí příznivá cena - za 10 stínů 150 - 239 Kč si myslím jde´(o proti jiným paletkám NYX).  Nejvíce se mi však líbí design krabiček i paletek s malinkým srdíčkem (jako skoro vše od NYXu) :)!
Musím říct, že stíny jsou naprosto dokonale pigmentované (jen jediný z jedné paletky je slabší, ale to se dá překousnout). Také se dobře nanáší a i docela vyrží. Jediné, co bych jim vytkla je to, že některé stíny trošku práší, ale není to nic strašného.
Také jsem na mailu našla pár dotazů na to, odkud NYX objednávám, takže jako první jsem objednávala paletku 10 Bohemian Rhapsody z e-shopu kosmetika-usa.cz, který myslím dováží produkty přímo z Ameriky. Poštovné bylo tuším 59 Kč, takže to není nic hrozného. Cena paletky byla 239 Kč. Paletka mi došla do dvou týdnů. Další dvě jsem koupila přes Aukro.cz - BeautyForYou-shop, kde jsou ceny NYXu velmi výhodné, každá paletka mě stála 150 Kč v aukci Kup teď!. Bohužel nemají takový výběr. Poštovné bylo jednotné 40 Kč za jakýkoliv počet kusů. Komunikace byla úžasná a za 3 dny jsem měla paletky doma.
Celkový dojem z těchto paletek mám takový, že si dokoupím i ty ostatní, protože jsou super a za příznivou cenu. Znovu se mi potvrdilo, že Bohemian Rhapsody nebyla jediná věc této značky, která stojí za to. Miluju i jejich rtěnky a nově koupenou White Eyeshadow Base. Také přemýšlím o korektoru, HD Base, LipPencils a několika tvářenkách, takže se má NYX Collection bude určitě rozrůstat.



A jak se líbí NYX vám? Máte nějaký jejich produkt? Jste s ním spokojeny nebo ne? Chtěly by jste něco od NYXu vyzkoušet?

Mějte se hezky!
Dáša


NYX The Runway Collection - 08 Secret World




 NYX The Runway Collection - 10 Bohemian Rhapsody




NYX The Runway Collection - 02 Strike A Pose




6 komentářů:

  1. POvedená recenze, Bohemian Rhapsody se mi líbí asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. BR je vážně taková nejuniverzálnější.

      Vymazat
  2. Přesně tuto paletku - v odstínu Romance jsem právě koupila sestřenici k narozeninám a také z aukra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já si ji taky nejspíš koupím, ještě se ale rozhoduji, jestli nebude lepší Catwalk. Tak nevím - stejně nakonec koupím obě :)

      Vymazat
  3. Vypadají moooc dobře, nejvíc se mi líbí asi ta poslední Strike a pose.. Nejspíš tedy jdu nakupovat :D. Mám od Nyxu bázi v tělovém odstínu a jsem taky moc spokojená, mám od nich i pigmenty, ale ty tak často nepoužívám.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pigmenty se taky chystám, ale mám problémy s vybíráním. Nevím jaký by se mi hodil a je mi líto si nějaký koupit, aby mi ležel doma ve skřínce.
      Nyx je jinak vážně super :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)