sobota 4. srpna 2012

Recenze - Essence MySkin Mattifying Cream - Lychee & BlueGrape


Ahojda,

dnešní příspěvek bych ráda věnovala recenzi na jeden krém, pro hodně z vás, dost známé značky. Je jím Esence MySkin Mattifying Cream - Lychee & Blue Grape pro normální a smíšenou pleť - já bych řekla spíše pro mastnou pleť. Obdržely jsme ho k zrecnzování od e-shopu babybaby.cz, který, jak už určitě víte, nabízí právě výrobky Essence. A to i ty výrobky, které naše české drogerie nenabízí. Tímto článkem bychom také rády poděkovaly e-shopu za spolupráci. Ale teď už ke krému.
Musím se přiznat, že jsem si zezačátku vůbec nevšimla, že je krém matující, ale po delším zkoumání mi to konečně došlo :) Těď bych řekla něco o krému - co Essence slibuje:

"Dokonalá , matná pleť po celý den? Není problém se správnými kosmetickými produkty. Nový krém, který neobsahuje olej  má 12h mat-efekt. Kůže je díky krému hladká, matná a nevysušuje. Příjemný prožitek z vůně liči a hroznového vína. Díky UVA/UVB filtry je tento krém ideální pro každodenní péči o pleť."



Začnu od konce. UVA/UVB filtry jsou velmi vhodnou součástí pleťového krému, proto tuto funkci uvítá každá z nás. Bohužel se při výběru pleťového krému spíše koukáme na jiné funkce než na ochranné filtry, ale u tohoto krému se bát nemusíme.
Tento krém má opravdu příjemnou lehkou vůni a je velmi jemný. Má nemastné gelové složení, i když obsahuje oleje z modrého hroznu. Velmi snadno se nanáší a rychle se vstřebává. Pleť zůstává hydratovaná, ale pro suchou pleť bude tato hydratace skoro nulová a pro lidi se smíšenou pletí bude napínat některé části obličeje. Jako např. u mě: Mám mastící se T-zónu a suché tváře a spánky. Tento krém mi naprosto vyhovuje, ale ihned po vstřebání se mi tváře a spánky celkem napínají. Dá se to vydržet, protože u mastnější pleti, se pokožka "zmastí" rychleji než u jiných typů pleti. Pokud však ne, dá se to vyřešit nanesením mastnějšího krému na napnutá místa nebo trochou Satin Base od Dermacolu - tak to dělám většinou já.
Konečným a nejdůležitějším zjištěním o tomto krému je to, že doopravdy hodně matuje. Psala jsem recezi na matující krém od Baley (zde) a v ní jsem popisovala, jak jeho matování funguje, ale že trošku lepí. Tak matující krém MySkin matuje ještě lépe než Balea a vůbec se nelepí. Matující funkce je o proti Balee zřetelnější a to je co říct, protože u Baley je tato funkce výborná. 
Jediné, co zřejmě neodpovídá je to, že mat vydrží 12 hodin. Kdyby jste celý den seděly bez hnutí a bez tělesných projevů, asi by to tak působilo, ale lidské tělo není stavěné na to, aby vydrželo celý den nezpocené, a tak se i váš obličej začne po celém dni potit a mastit - samozřejmě u někoho více, u někoho méně.  Na druhou stranu mohu říci, že tento krém velmi dobře prodlužuje výdrž matné pleti na poměrně dlouhou dobu, ale určitě nečekejte 12ti hodinovku :).
Celkově musím říci, že je tento krém bomba ve svém oboru. Matujících krémů jsem díky své pleti vyzkoušela poměrně dost, ale žádný nefungoval tak dobře jako tento. Je i o kousek lepší než Mattierende Cream od Baley. Jeho koupi vám vřele doporučuji, ale samozřejmě se zase nemusíme shodnout všechny. Každý jedinec je originál - jak povahově, tak i fyzicky. Ale i pro ty, co si nevyberou tento je tu záchrana na vyzkoušení - řada MySkin totiž nabízí krémy i pro normální či suchou plěť, tak se jukněte a třeba se vám něco zalíbí. Nakonec bych dodala snad už jen to, že se mi u celé řady MySkin líbí jejich vaselý design.

Máte zkušenosti s tímto krémem? Používáte matující krémy i jiné? Vyhovují vám či ne? Jak se vám líbí řada MySkin?

Na úplný závěr bych chtěla upozornit, že nejsme nikým upláceny za pozitivní hodnocení výrobků. Všechny naše recenze jsou psané čistě z naší mysli a zkušeností.

Krásný večer vám přeje Dáša!



Příště se můžete těšit na další výrobky MySkin :)


5 komentářů:

  1. Tyjo tak to mě hodně nalákalo! Hlavně v těhlech vedrech ocením matující nelepivý krém a to i když mám pokožku normální a okolo očích a na tvářích suchou. Hmm liči a hrozny, voní hezky, ovocně? Jestli jo, tak asi do něj půjdu :) Díky moc za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář. Krém mi přijde, že voní spíše jen po liči a nějaké květině. Ovšem chemicky mi nevoní vůbec, takže doporučuji. Teď jsem koukala i na cenu a i ta je celkem příznivá, okolo 50 Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hodila by jsi mi sem odkaz? Prolistovala jsem celý babybaby, ale nenašla jsem ho :( Asi slepota :D

      Vymazat
    2. Teď na to koukám a taky ho nemůžu najít. Zkusím se zeptat přímo na eshopu a pak sem dyštak hodim nějaký info :)

      Vymazat
  3. Ahojda, taky jsem se po něm koukala před nějakym časem a nenašla jsem ho :(. Zkus to nějak "ošéfovat" :D (jak jsi psala, že se zeptaš přimo eshopu :) ) Děkujiiii

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)