pondělí 6. srpna 2012

Recenze - Manhattan Soft Mat Loose Powder & Powder Mat Make Up

Ahoj,

přeji všem příjemné odpoledne. Dnes pro vás mám recenzi na matující make up  Powder Mat Make Up a matující a fixační pudr Soft Mat Loose Powder od Manhattanu. Obojí nám daroval ke zrecenzování e-shop babybaby.cz .





Na první dojem má tento make up tužší, až pudrovou konzistenci a je velmi matný. Na nanášení je dost hutný, takže se musíte naučit s ním pracovat, ale myslím, že to nebude zas tak velký problém. Musím říct, že si ho v těchto teplých dnech nemůžu vynachválit. Pleť je po nanesení matná i po 7-8 hodinách strávených venku a  kryje veškeré nedostatky. Možná však někomu bude na léto připadat až moc "make-upový", přeci jen dost z vás dává na léto přednost jen krémům tónovacím nebo lehčím BB krémům. Také se může stát, že bude díky své konzistenci některé typy pleti vysušovat.  Make up jsem testovala s obyčejným pudrem od E.l.f. a dále pak s již zmiňovaným pudrem Soft Mat Loose Powder. S pudrem od Manhattanu byl výsledek o něco dokonalejší, než s obyčejným pudrem, hlavně delší dobu matný a make-up lépe zafixuje. Mám poměrně fyzicky náročnou brigádu a s tímto pudrem a  make-upem jsem se neleskla ani při námaze, kdy jsem si myslela, že moje pleť musí vypadat hrozně, ale při pohledu do zrcadla jsem byla příjemně překvapena. Takže abych to shrnula - tyto dva produkty bych doporučila používat dohromady a výsledek vás podle mě potěší. A ještě něco k balení, které je celkem obyčejné, ale řekla bych, že tak trochu elegantní, nebo aspoň mě to tak připadá :) Tkže se mi moc líbí :)!


 Před
Po 

Máte s těmito produkty nějaké zkušenosti? Chtěly by jste je vyzkoušet? Máte jinačí fígl na matnou pleť?

Krásný zbytek dne!
Evička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)