středa 1. srpna 2012

Video - Moje sbírka dekorativní kosmetiky




Ahojda,

tak jsem se konečně dostala k tomu udělat video o mojí sbírce dekorativní kosmetiky a o tom, jak ji skladuji. Video není úplně v super kvalitě, ale poslouchat se to snad dá. Doufám, že se vám video bude líbit a přeji snad dobrou podívanou :).





Děkuji za shlédnutí a omlouvám se za to, že tam trošku melu nesmysly :). Snad mi to odpustíte :)

Máte něco co mám i já? Jste s tím spokojené? Chtěly by jste něco z této sbírky také vyzkoušet?
Mějte se krásně!

Dáša


14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) Teď už je dokonce zas o pár kousků větší. Budu muset dělat každý měsíc Upgrade :D

      Vymazat
  2. Jůůůů, pěkná sbírka! Tyhle šmejdící videa mám nejradši :)

    Matt cover od Dermacolu není novinka, novinka je Matt control s pumpičkou. Ten matt cover je naprd, Matt control je docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D budou další
      Aháá..tak já na něj narazila poprvé. Uvidím jaký bude a dyštak si pořídím i Matt Control :D děkuji za typ

      Vymazat
  3. super videjko..ja sa tiez rada prehrabuje vo svojej kopke s kozmetikou a neviem sa niekedy prinutit, aby som vyhodila starsie veci :D uplne mi pri tom puka srdce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já staré věci nemám, abych je vyhazovala, ale i tak si umím plně předsravit to, že bych každou vyhozenou obrečela :)
      Děkuji za pochvalu :) jsem ráda, že se videa líbí :)

      Vymazat
  4. oh těch laků :) hmmmm :) mně by bylo líto je asi nelakovat víc než jednou, sama jich mám 67 a nestíhám je prostřídat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nestíhám - mužu říct, že mám vyzkoušenou jen půlku :( ale já to doženu :)

      Vymazat
    2. nedoženeš :) jsou letní výprodeje a obzvláště Rossmann má teď hodně dobrý. Znám to, kupuju stále nový a nestíhám vyzkoušet ty předchozí :D ale lakovací články mám moc ráda, tak tě budu na dálku podporovat, ať jich vyzkoušíš co nejvíc ;) (a samozřejmě nám sem o nich něco napíšeš) :)))

      Vymazat
    3. :D tak to máš úplnou pravdu. Asi jsem odsouzená k lakování si nehtů každý den, abych vše stihla :D

      Vymazat
  5. Slušná sbírka! Musím tedy říci, že toho stále ještě nemám tolik (a ano, ani u tebe to není kdovíjak moc). Ale máš to moc pěkně zorganizované. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já jsem natočila tohle video a hned potom jsem šla do drogerky a zas jsem přinesla něco domu. A ještě jsem si objednávala bb cream od Misshy a pár věcí od NYXu - takže se to navršuje rychle :D...jsem prostě shopaholik :D

      Vymazat
  6. Ahoj, uplně se tu rozplývám nad spoustou krásných věcí a hlavně nad tvou organizací. Mohla bys mi prosím napsat, kde jsi pořídila všechny ty boxíky, krabičky a tu velkou skříňku se šuplíkama? :) Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda :)
      Moc děkuji za pochvalu, mám z ní ohromnou radost.
      Šuplíčky i krabičky jsem pořídila v Kauflandu. Šuplíky za 400 Kč a krabičky za 30 Kč/3ks. Mylím, že někde by se ještě daly sehnat, já už je teď bohužel nemám, koupila jsem si novou bílou komodu, aby mi zapadala do pokoje :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)