pátek 21. září 2012

Dermacol BB Cream - 8in1 Beauty Benefit Glow?


Ahojda,

dnes, znovu na přání, vám přináším opět příspěvek o BB krému. Slibuji, že poté si dáme od BB chvíli oddech. Dnes budu mluvit o BB od Dermacolu, který se před nedávnem dostal na trh - Dermacol BB Cream 8in1 Beauty Benefit Glow multiaktivní zkrášlující krém. Na začátek bych řekla, že se mi moc líbí design balení - připomíná mi korejskou Misshu :). Krém mám v odstínu Light a je to ten nejsvětlejší. Máte na výběr z odstínů tří. Tento odstín mi perfektně sedí - je jemně do žluto-béžova. Krém by měl splňovat osm funkcí, podíváme se tedy jestli splňuje či ne.

Hydratace - Ano, krém opravdu hydratuje, ale i na mé smíšené pleti vypadá celkem matně. To však nevydrží zas tak dlouho (u mě cca 3 hodiny - podle podmínek). Myslím, že by mohl vyhovovat i sušší i mastnější pleti, normální a smíšené určitě - hydratace je střední.
Sjednocuje tón pleti -  To si myslím splňuje. Pěkně sjednotí barvu pleti, dodá jí zdravější nádech.
Kryje nedokonalosti - Krytí je, řekla bych, trošku menší než střední, ale i tak kryje dostatečně - pokud ovšem nemáte nějak výrazně poškozenou pleť. 
Rozzáří - Celkem ano, pleť vypadá zdravěji.
Podporuje regeneraci - To jsem zatím moc nevypozorovala, asi si moc neumím představit, co vše to obnáší u mé pleti. To posoudí spíše zralejší pleť.
Zklidňuje - To také nemohu posoudit, protože pleť nemám momentálně podrážděnou, avšak krém nedráždí pleť, nepálí a je příjemný a lehký.
Zlepšuje pružnost pleti - spojeno s funkcí hydratace - tudíž je pleť opravdu pružnější.
OF 30 - Chválím vysoký ochranný faktor, hlavně v zimě se bude hodit.
Krém obsahuje kyselinu hyaluronovou. Je bez parabenů,  bez silikonů, je neparfémovaný.




Sama si myslím, že funkce jsou rozepsány zvlášť, aby byly "8in1", ale i tak je splňují. Jinak řečeno - některé fce vyplývají z ostatních a nemusely by být zvlášť popisované.Tento výrobek mi na našem trhu přijde jako jeden z těch lepších a splňujících to, co slibuje. Krém mě stál v Rossmannu 199 Kč, což celkem jde. Krém bych si ale znovu nejspíše nekoupila, protože mám lepší - korejské. Pro ty, co však nechtějí shánět v zahraničí, je tento krém výhodná koupě a daleko lepší než třeba BB od Maybelinne.




Omlouvám se za nepřevrácené fotky, ale mám bratrův PC a moc mi to v něm nejde upravovat :(.




Schopnost krytí - doufám, že nikoho neurazí, že jsem použila trik s červenou tužkou jako Péťa. Je to přece jen pro lepší přiblížení zkutečnosti :).





Také jsem vám chtěla sdělit, že jste z našeho odkazu na LadyBox odváděly dost přihlášení, a proto se LB rozhodl nám darovat zářijový balíček ke zrecenzování. Proto se můžete těšit na překvápko! Jsem strašně zvědavá, co v balíčku bude :). 
Děkujeme vám! ;-)

Jak se vám tento BB líbí? Co vaše zkušenosti s ním? 

Přeji vám krásný den!
Dáška

8 komentářů:

  1. Tak na LadyBix u vás se moc těším :) Já mám slíbený SenzaBox, tak se taky těším :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Senzabox už jsme se taky registrovaly,tak uvidíme :)

      Vymazat
  2. Děkuju za recenzi, krém nevypadá jako velký propadák. A těším se na recenzi LB:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že zrovna tenhle BB je na našem trhu jeden z těch nejlepších, zdá se mi i lepší než od La Roche, na který byla recenze minule :) Je vážně fajn.

      Vymazat
  3. NA recenzi se těším a tahle se mi moc líbila! :)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já myslela, že konečně někdo vyrobí něco, co se vyrovná těm korejským - a zase nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je krém vážně dobrý. Nevím, jak ostatní korejské značky, ale já mám Etude Housee a s ním se zatím nesrovnala ani Missha Perfect Cover. Takže mám asi vyššší nároky :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)