neděle 30. září 2012

Video - Extramodré líčení - podle modelek


Ahojda,

tak konečně jsem se dokopala sestříhat vám video na líčení ze včerejšího/dnešního outfitového článku. Je mi jasné, že tohle líčení nejspíš nikomu nebude k užitku a nebudete s ním moci vyjít na ulici (až na Evu - jí nic nevyvede z míry :) ). I tak se mi ale tohle líčení, hlavně na Evče, moc líbí a bavilo mě si zaexperimentovat. Nebojte - další líčení už vám snad budou moci být inspirací :). Video je němé jen s titulky a hudbou, protože jsme s Evčou nevydržely mlčet a rozhodně náš rozhovor neměl co dočinění s tímto líčením ;-). Doufám, že se vám video i líčení bude líbit :).



A  jelikož Blogger stávkuje, video najdete ZDE :).


 










Líbilo? Kam by jste toto líčení použily vy?

Děkuji za shlédnutí a komentáře :)

Mějte se krásně!
Dáška :)

6 komentářů:

  1. Toto líčení je krásné, ale na mě hoodně výrazné.. vůbec nevím, kam bych si ho vzala :)
    Ale Tobě to sluší..na takovou párty klidně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Líčení je opravdu výrazné, ale takovými se to na Světě hemží :)

      Vymazat
  2. Moc hezky jsi to udělala, jako originál :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt to máte úplně jak na obrázku! Moc pěkný, ale na mě moc výrazný :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No jo, je to prostě něco extra :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)