úterý 11. září 2012

H´suan Wen Hua od Lush

Přeji všem krásné a slunečné odpoledne!
Dnes pro vás mám recenzi na vlasovou masku od Lush. Masku jsem si napsala na svůj seznam narozeninových dárků a rodiče mi toto přání splnili . V masce je obsaženo avokádo pro hebké vlasy a to tedy opravdu funguje! Já po ní mám krásně hebké vlasy. Dále je tu například balsamikový ocet kvůli lesku a i to jsem jsem na svých vlasech zpozorovala, jsou o hodně lesklejší :). Název této masky v překladu znamená vlasová bohyně a dle mého názoru je to velmi výstižné, jelikož je vážně božská. Nadšená jsem také z její krásné bylinkové vůně, která by ale ne každému mohla být příjemná, zejména před umytím vlasů. Co mě však trošku mrzí je, že vůně vydrží jen den - ale co, nemůžu chtít vše :D. Maska se nanáší na suché vlasy (s její konzistencí se nanáší velmi snadno), nechá se působit 20 minut a poté vlasy umyjete. Musím říct, že už dlouho jsem nebyla s žádnou maskou takto spokojená  a určitě si jí budu pořizovat znovu až mi dojde. Lush kosmetika se dá zakoupit v kamenném obchodě v Praze v Paladiu, kde jsou hrozně milé prodavačky :) nebo také na internetových stránkách. Dalším dárečkem od Lush byla maska na obličej Svatá pravda, takže se můžete těšit také na její recenzi.







Přeji všem krásný zbytek dne !
Evička

2 komentáře:

  1. Uz dlouho chci od Lush neco vyzkouset a tak to mozna bude prave tato maska :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také s Lush teprve začínám a jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)