sobota 15. září 2012

Hydreane BB Cream s termální vodou z La Roche-Posay


Ahojda,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na další BB krém - sice se tento boom podle mě zklidňuje, ale stále si myslím, že to je ten typ boomu, který jen tak nevymizí a jsem za něj ráda. Mám BB Creamů hodně (cca 10 - článek na ně už je připraven), ale i tak jsem si řekla, že tento je novinka a zaslouží si, abych o něm napsala nejdříve.


Jedná se o BB Cream od La Roche-Posay s termální vodou, který je určen pro citlivou pleť a pleť, která potřebuje větší hydrataci. Vyrábí se ve dvou univerzálních odstínech - růžovém a béžovém. I když jsem spíše béžová, koupila jsem si odstín růžový,protože je světlejší a stejně se na pleti hezky rozetře. Proto bych vám před koupí doporučila vyzkoušet vzorky. Ty seženete v lékárnách stejně jako plné balení BB Creamu. Já ho koupila u nás v LTM v lékárně U Kina za cenu okolo 350 Kč. I když nepatří k nejlevnějším, myslím si, že mohl stát i víc - cena mě překvapila, čekala jsem totiž něco přes 500 Kč, jak je to u La Roche zvykem. Stejně jako BB od Maybelinne mě při prvním použití vyděsil - zdálo se mi, že vůbec nekryje. Poté jsem ho však zkoušela nanášet štětcem a výsledek je o mnoho lepší - pigmenty vám totiž zůstanou na tváři a ne na rukách. Krytí je tedy takové poměrně dobré, ale pokud jste zvyklé na Garnier pro mastnou až smíšenou pleť nebo korejské značky, nebudete s krytím spokojené. Mě to však vyhovuje, když nemám na pleti nějaké extra nedokonalosti. Co mohu ale říci je to, že pleť krásně projasní a sjednotí. A úplně nejlepší funkce krému je, že hydratuje nadprůměrně - velmi velmi dobře. Pro suchou pleť bude tento krém skvělá volba. To, že obsahuje termální vodu budete cítit ještě několik hodin po nanesení - úplně to totiž na pleti pracuje a cítíte jak máte obličej hydratovaný. Je to stejný efekt, jako by jste si termální vodu nanesly na obličej všude známým sprejem. Jak  už jsem se zmiňovala, mám smíšenou pleť a i mě vyhovuje - má nemastnou texturu, i když později přeci jen použiji na čelo, nos a bradu matující pudr nebo papírky. Krém má SPF 20, což není nikdy na škodu. Zklidňující  funkci nepozoruji, protože pleť momentálně nemám nijak podrážděnou - ale i tak musím ocenit to, že pleť vůbec nedráždí a je velmi příjemné textury a lehké parfemace. 



To by bylo vše k tomuto BB Creamu a teď už záleží na tom, jak zaujme vás :). Myslím si, že pro suchou, normální a smíšenou pleť je super. Mastnější pleti by mohl být až moc hydratační, ale i tak je super na všechny typy citlivé pleti. Doporučuji tedy vyzkoušet vzorečky  a pak se teprve rozhodovat o koupi. Všem by taková hydratace nemusela být příjemná. Já jsem ráda, že jsem si ho koupila a myslím, že ho nejvíce využiji v zimních mrazech.

Doufám, že jsem vám pomohla s rozhodováním zda ano či ne nebo vám ukázala produkt, o kterém jste neměly tušení. Děkuji za pozornost :)!

Znáte BB Cream La Roche? Vyhovuje či nevyhovuje? Jaké s ním máte zkušenosti?

Přeji všem krásný den!
Dáška :)!








13 komentářů:

  1. O tom slyším poprvé...když píšeš že pigmenty se pomocí štětce dostanou lépe na tvář, znamená to že tam jsou také ty rozpustné pigmenty jako v tom od lorealu ci ceho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obsahuje minerální mikro pigmenty, ale krém je zabarvený, kdežto Loreal je spíš bílý - nevím jestli to funguje na stejné bázi, ale opravdu kryje lépe když se nanáší štětcem.

      Vymazat
  2. Já mám zase zálusk na Yves Rocher :)! Ale tento vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem se na něj právě koukala a zkoušela ho, ani nestojí tolik a vypadal dobře, takže asi taky neodolám :)

      Vymazat
  3. tenhle bb neznám, ale vypadá celkem dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda tuhle značku a ani mě nenapadlo, že u nich objevím BB. Tvoje recenze mě nalákala. Na mojí pleť by mohl sedět a v sychravějších dnech, které nás čekají, bude užitečným pomocníkem pro pleť. Tak jo! ;-))
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. tenhle BB krém vyhlížím už nějakou dobu,jelikož od LRP používám hodně kosmetiky.Děkuji za recenzi :) aspoń ted vím co očekávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač jsem ráda, že jsem pomohla :)

      Vymazat
  6. BB cream používám a je super, pleť krásně rozzáří a nemastí se. Vyzkoušela jsem i BB cream od Garnier a po něm jsem se leskla jako zrcadlo. Ono vlastně veškerá komsetika od LRP je super, používám ji něco přes rok a konečně jsem našla ideální kosmetiku, která mi zlepšila pleť!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, od la roche používám skoro všechnu kosmetiku, jak krémy, tak i make-up, pudr, líčka. Mám hodně suchou pleť a tento BB krém můžu vřele doporučit, je z řady hydreane, to znamená, že zklidňuje a hodně hydratuje. Po nanesení vypadá docela bledě(mám ten světlejší), za chvilku se vsak přizpůsobuje a opravdu pleť krásně rozzáří. Už nepoužívám make-up ani denní krém, opravdu zastane oba. Na noc požívám jen výživný krém hydreane riche.

    OdpovědětVymazat
  8. tento BB cream od La Roche je lepsi nez od Garnier-u, a lepsie kryje. aj ked La Roche Posay a Garnier je vsetko jedna firma Loreal, tak od La Roche Posay su lepsie tieto BB creame,a hlavne neskodia pleti-nemaju parabeny v sebe,atd. doporucujem priplatit si,nez pouzivat lacnejsie,naozaj,plet sa vam vo vyssom veku odvdaci.

    OdpovědětVymazat
  9. a když mám problém s aknem?nebude mi ucpávat po´ry a zakryje mi akne?děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, zda-li by byl na aknózní pleť to nejlepší, spíše bych doporučila BB mat od Garnieru nebo korejský Lovely Girl od Skin79. Tento je opravdu dost hydratační, aby tvé pleti spíše neuškodil. Krytí je lehčí, nic silného a dost se po něm lesknu.

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)