pátek 14. září 2012

II. Givaway! - Konečně po zkouškách :)


 Ahojda,

dlouho předlouho tu nic nepřibylo, protože jsem se učila jak divá, ale zato jsem všechny zkoušky dala a to dokonce lépe než za 3 :). To znamená, že jsem teď ve šťastné euforii a nemusím nic dělat . Proto jsme se s Evčou shodly na tom, že i vy, naši milý čtenáři a čtenářky (teda nevím, jestli je tu nějaký čtenář :D), si zasloužíte nějakou odměnu za to, jak nás těšíte svým zájmem o náš blog. Složily jsme pro jednu (nebo jednoho) z vás dáreček/balíček z výrobků, které máme rády a které by se vám mohly líbit.



Soutěž bude probíhat měsíc - do 14. října a zřejmě bude losovat random.org. Účastnit se může každý z ČR a SR a nemusí být přihlášen na bloggeru. V komentáři nám nechte přezdívku a email.

I tak by jsme byly rády za:
- sledování :) - protože tak víme, že nás sledujete (nečekaně :D)
- nějaké nápady nebo to, co by jste chtěly na blogu vidět
- milý komentář - protože nám dělají strašnou radost :)
- ale i za kritiku budeme rády - protože se můžeme lepšit a lepšit

A co že to bude v balíčku?
Sada kompletní péče o pleť Bioderma Sensibio
Lak Catrice z kolekce Welcome to Las Vegas
Rtěnka Oriflame 
Hnědé gelové linky od Essence
Lesk na rty Essence, který nám daroval web babybaby.cz
Vzorečky produktů Bioderma, SebaMed (byly nám darovány webem babybaby.cz)





Přejeme vám hodně štěstí a už teď se můžete těšit na další recenze, když už mám volno :).

Mějte se krásně!
Dáška :)

59 komentářů:

  1. ouu tak to je moc krásná givaway :))) Já miluju OOTD posty :) nabýrám v nich inspiraci, asi jako hodně slečen :)) Takže outfity a outfity :)) u vás ani milý komentář není možný, protože bych vás musela vychválit a to by u mě bylo aspoň na půl hodiny :D :))
    Mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. No dobře budu vás už konečně sledovat veřejně :))).Zustante samy sebou to je má rada :). terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, pěkné. :) Váš blog se mi líbí tak, jak je. Nic bych neměnila a ani nepřidávala. :) Myslím, že když to nadále udržíte, budete se jen zlepšovat, a tak vůbec, tak to bude super. ;)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já nejraději čtu kosmetické recenze nebo články typu "kosmetické novinky" apod. :) Jinak pěkná givaway :) Jste super! :))
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. wow to není balíček, ale balík! :)Blog mi vyhovuje, tak jak je, jsou tu dostupné produkty, odpovídáte na komentáře a nechováte se povýšeně a to je docela vzácnost (znám jednu bloggerku, tedy ne osobně, ale nos má pěkně nahoru, neodpovídá na dotazy atd.) :))) a taky často přispíváte článkama (i když já jsem hamoun a nejraději bych chtěla článek každý den :D)
    nikolamusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Blog je super tolik dárečků jen pro jednoho?Mohlo mít radost více lidiček langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěly jsme, ale bohužel by nás zruinovalo poštovné, ale takových soutěží u nás bude určitě více :)

      Vymazat
  7. Holky, i když váš blog nečtu moc dlouho, velmi mě oslovil. Ani nevím, co bych tu změnila. Možná byste někdy mohly udělat návod na nějaký účes. Jak jednoduchý na běžné nošení, tak decentní "do společnost" :D Máte totiž skvělé nápady, jen tak dále! :)

    christina.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na váš blog chodím už delší dobu a je super!! Akorát bych uvítala například i nějaký tutoriál, jinak se mi tady líbí všechno :)
    konarova.adela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych se tak nestyděla :) ale pokusím se, mám i několik nápadů, takže uvidím, kdy ho natočím :)

      Vymazat
  9. Ahoj, váš blog mám ráda a čtu ho už dlouho, i když komentovat jsem trochu líná :D. Je skvělý, asi bych nic neměnila :) Ráda si počtu vaše recenze na běžně dostupné kosmetické produkty a možná bych ocenila více návodů a inspirace na různá líčení, toho nemám nikdy dost :)
    jinak jen tak dál, holky ;)

    JohnnieMakepeace@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. to je tedy bohata GA! jste moc hodné holky:)
    ač jsem váš blog objevila poměrně nedávno, moc jsem si ho oblíbila:) mně vždy udělají radost jakékoli kosmetické recenze:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky :) tak první co mě napadlo je určitě, častější přidávání příspěvků. Čekuju vás každý den a vždycky čekám a čekám :D ale vůbec vám to nezazlívám, chápu, že musíte žít vlastní životy. Mějte se hezky a buďte stále stejné. :*

    OdpovědětVymazat
  12. Super giveaway.
    Máte super blog,přidala bych klidně i nějaký tutoriál a více článku,ale chápu,že nemáte čas :)
    misamikulaskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Blog mám moc ráda, jen tak dál :)

    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, váš blog jsem začala sledovat teprve nedávno a každý den se těším na nový příspěvek. Super blog! A taky super giveaway!
    a-l-i@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moc gratuluju k úspěšným zkouškám! :) A váš blog mi nejvíce vyhovuje tak jak je, takže se teď těším na dlaší a další recenze, ať můžu opět utrácet ;D
    Denulka.a.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc - jsem ráda, že je mám konečně za sebou a mohu začít poslední rok s čistým štítem. Také děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  16. Váš blog čtu skoro od samého začátku a musím teda říct, že se zařadil k mým oblíbeným :) Nejradši mám recenze, moc se mi líbí videa i když jich zatím není moc ( to je můj tip na vylepšení, protože si Dáši myslím, že se vůbec nemusíš stydět, jak jsi několikrát psala :))
    michaela.fff@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu :) Už jen kvůli tomuhle komentáři se posnažím a nějaké zas natočím :)

      Vymazat
  17. Gratuluju ke zkouskam, taky jsem dneska jednu udelala:) jinak blog je moc fajn a diky za super giveaway;)
    tereza.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Nejradeji mam recenze :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. ja chci víc videi a jinak máte super blog aspon vím že nekdo taky pořád nakupuje :)
    jokoba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji ke zkouškám. Mě by se líbilo nějaké to video, jinak blog je skvělý a doufám, že se mi dařit aspoň z poloviny tak dobře, jako nyní :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná a hlavně bohatá cena. Já bych měla jen jedno doporučení týkající se písmna na blogu, dle mého názoru je ta barva špatně čitelná.Vždy si text musím označit, aby se mi lépe četl. Jinak vše na jedničku.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuli ke zkouškám! :)) Mě čeká státnice, takže vlastně vůbec nevím co tady dělám ;D Nicméně váš blog mám ráda, posledně jsem si tak přemýšlela nad neonovým oranžovým lakem a šup - najednou je tu článek i s fotkami :) Možná bych akorát souhlasila s názorem výše ohledně horší čitelnosti písma.. Není to tak hrozné, ale trošku víc pigmentu by mu určitě nezaškodilo ;)
    Jinak se už teď těším na další články! :)
    catalina.chsk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Toľko cien,ste skvelé,štedré :) A sledujem vás už nejaký čas
    lizzy-fashion@cetrum.sk
    Lizzy

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná giveaway! ;) Sleduji už nějakou dobu ;-). To co bych chtěla, tu už je ;).

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji ke zkoušce :) A výhra v giveaway? Božská :)
    birova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. tak to gratuluji
    veverkapes@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji, ať se dařé ál))
    nastik5294@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Více návodů na líčení! :) Protože to video bylo super :)

    kamca.novackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji :-) Ráda bych více článků týkající se dekorativní kosmetiky, např. porovnání dražších a levnějších produktů příp. článek týkající se péče o vlasy.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. sledujem:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji, ráda čtu kosmetické recenze, které tu jsou :) a gratuluji ke zkouškám!

    sharisesis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Všem moc děkuji za gratulace :) Jsem strašně ráda, že to mám za sebou :)A také děkuji za všechny super milé a poučné komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  33. pááááááni, to je dar .-)

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Wow, takových dárků :)
    Jinak gratuluji ke zkouškám!

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. mám rada recenzie, v ktorých sa porovnávajú viaceré produkty istého druhu, kde je potom vybratý ten najlepší
    všetko sa mi tu páči, len by sa mi lepšie čítali články, keby bolo to písmo nejaké výraznejšie
    balíčisko je úžasný

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj ahoj, váš blog je skvělý. Ale trochu více návodů na líčení nemůže nikdy uškodit. :D ;)

    lillysek.lb@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Luc, lucy.gavenciakova@gmail.com, http://lucygaven.blogspot.com
    Followla som váš blog a myslím si že je ale úplne úžasný.

    OdpovědětVymazat
  38. blog sleduju už dlouho a ráda komentuju :)
    Mě váš blog moc baví a nic bych neměnila
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jéé tak to je nádherná Giveaway a padne mi do noty, protože bych tu Biodermu vážně ráda zkusila :)

    Jinak Váš blog je skvělý, škoda, že byla teď odmlka..:) ale ráda se sem budu vracet.. gratuluji k úspěšným zkouškám.. :) Také jsem pár měla, ale vždycky večer jsem na blogger prostě musela, alespoň se odreagovat.. :) věřím, že jste načerpali spoustu sil a další články budou jen a jen přibývat.. těším se a zůstaňte takový, jací jste ! :))

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Super giveaway :) vás blog je krásny,prehľadný a rada sa sem vraciam :)Možno by ste sem mohli hodiť pár DIY nápadov :)
    mail : marcelavrabcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. mě se tu teda líbí jak to je :D možná byste mohly udělat třeba nějaký nail art nebo více líčících návodů :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Já bych si chtěla přečíst o BB od Dermacolu.
    A ceny jsou krásné.
    zuziland@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, líbil by se mi nějaký návod na líčení i pro blondýny :) Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Všem ještě jednou moc děkuji za gratulace i komentáře :) Jste super :D

    OdpovědětVymazat
  46. Skvělý originální blog který mam moc ráda vše se mi tu moc líbí a nic bych tu neměnila!:)
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. - už sleduji :-) i na google
    - S nápady bych ráda pomohla, ale jsem tu dnes poprvé přes jinou blogerku a zatím nemám co vytknout :). Snad jen bych uvítala nějaká videa
    - Bohužel kritizovat opravdu nemám co :D, hlavně vás nesleduji ani měsíc, ale jak už jsem psala jsem tu dnes poprvé a opravdu kritizovat není co :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkujeme! Třeba se časem něco objeví ;-)
      PS: jestli se chceš zúčastnit soutěže, připiš sem prosím email :)

      Vymazat
  48. Super blog, jen tak dál! Moc ráda vás sleduju ;-)
    elfinka93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Moc zdravím :) Máte parádní blog a je skvělé, že na něm děláte dvě :) ráda Vás sleduji, tak krásně pokračujte tak jako doteď :)
    centrefolds@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)