neděle 23. září 2012

Jaké jsou mono stíny od Essence?


Ahojda,

dnes mám pro vás článek o mono stínech od Essence. Myslím, že mono stíny jsou dobrá volba, protože si každý vybere svou kombinaci a ani nestojí tolik (39 Kč), aby vás jejich koupě později třeba i mrzela. Mono stíny můžete, jak jistě víte, sehnat v drogeriích DM a Rossmann nebo také na webu babybaby.cz, kde seženete i starší kolekce. Z e-shopu babybaby.cz jsme také dostaly ke zrecenzování jeden tento stín, ale že jich mám mnohem více, rozhodla jsem se vám je rozdělit do skupin s podobnými vlastnostmi a jednotlivě vám je popsat. Já jsem jich napočítala 16, tak se na ně podíváme :).











Neprokazatelná skupina :)
Tmavě modrý 11 Wild At Heart - Metallic Effect
Nepřijde mi moc metalický, proto jsem ho zařadila do jiné skupiny. Zato je stín dobře pigmentovaný a je to fajn barva, která se hodí skoro na jakékoliv líčení - námořnická modř je "in" :)!
Oranžovo-hnědý  59 Copper Island - Shimmer Effect 
Tento stín mě zaujal svou barvou, která bude super na podzim. Stín je velmi dobře pigmentovaný, stejně jako Metropolitan (viz níže). Nějaký ten shimmer má, ale nemyslím si, že je to až tak ostré jako u jiných stínů, např. u Chill Out!. Přijde mi, že má podobný "lesk" jako právě Wild At Heart.





Metallic Effect
Bronzový 35 Party All Night
Je to strašně hezký odstín jak na podzim, tak i na celoroční líčení na večírky. Myslím, že stín je pěkně pigmentovaný a mě i celkem drží. Četla jsem dost komentářů k tomu, že se slévá a nevydrží. Já takový problém nemám s žádným stínem, takže nemohu posoudit jeho výdrž. Asi mám dobrou bázi nebo něco takového :).




Stará kolekce
Růžovo-béžový 08 Summer Love - Shimmer Effect
Tento stín na ruce nevypadá tak výrazný, ale je to jeden z nejsytějších světlých stínů, které Essence má. Pigmentovaný je tedy velmi dobře. Je to takový univerzální stín pro všechny typy očí a líčení. 





Shimmer Effect
Béžový 58 Cappuccino, please! 
Bílý 01 Chill Out!
Tmavě hnědý 09 Get Ready!
Všechny tři odstíny jsou srovnatelné svou přijatelnou (mě přijdou velmi dobře pigmentované) pigmentací. Béžový stín se třpytem dá srovnat se stínem hnědým. Bílý stín je však velmi zářivý, jako rozjasňovač super, někdy možná až moc.





Matt Effect a barvičky
Tělový 22 Blockbuster 
Méně pigmentovaný, ale dobrý na zjemnění přechodů a sytých barev. Skvělý pod obočí.
Modro-tyrkysový 49 Cool Breeze
Světle oranžový 41 ...spotted!
Světle zelený 37 Lime Time
Tyto tři jsou velmi dobře pigmentované a syté. Líbí se mi krásné jarní a letní barvy.
Oranžovo-červený 55 Shrimp Me Up! - Shimmer Effect
Přidala jsem ho do této skupiny protože se k ostatním hodí barevně - je to taková paletka na jaro, léto a některé odstíny i na podzim. Sice je tato barva s jemným shimmerem, ale není to nic výrazného a ak se skvěle k předešlým barvám hodí i vlastnostmi - sytost a pigmentace.




Sparkling Effect
Zlatý 24 Love Me
Méně pigmentovaný, ale jinak vlastnosti stejné jako ostatní z této skupiny. Obsahuje zlaté třpytky.
Hnědý 06 Metropolitan - Zlaté třpytky
Stříbrný 03 Starlight - Stříbrné třpytky
Sloní kost 02 Dance All Night - Zlaté třpytky
Zbylé tři jsou pigmentované velmi dobře a ze všech nejvíce je Metropolitan - je až moc sytý a pigmentovaný. Někdy je to až na obtíž - hůř se s ním pracuje. S těmito stíny se dobře pracuje, ale někdy je třpytek až moc :).




Závěrem bych tedy řekla, že stíny, které jste mohly vidět, jsou vesměs velmi dobré a jsem ráda, že jsem si je koupila - a to všechny. Nejvíce pigmentované jsou Metropolitan a Copper Island - ty se podle mě sytostí vyrovnají i pigmentům. Je už tedy jen na vás, jaké se vám líbí a které by jste mohly využít. Já vám doporučuji všechny, které mám, ani jeden z nich bych nevyhodila a všechny vesměs využiji. Doufám, že jsem vám článkem pomohla ;-)!

Jak pohlížíte vy na Essence mono stíny? Jaké máte? Doporučily by jste mi nějaké?

Přeji vám krásný den!
Dáška :)

22 komentářů:

  1. Já jsem z babybaby taky dostala jedny stíny od Essence, ale jsou v takovymhle kulatym obalu dva stiny. Jsou krásně třpytivý a taky na ně udělám recenzi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším - takový mam doma jedny, tyrkysovo-bílý, ale už to nejsou mono, tak jsem je nepřidala - jinak jsou vlastně skoro stejné.

      Vymazat
  2. páni, to je kousků :-) hezká recenze!
    já žádný mono od essence nemám, ale koukám, že vypadají dost dobře, tak možná... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D třeba až zas jednou půjdeš do DM či Rossmanna? :D některé vážně stojí za to a nevyměnila bych je :)

      Vymazat
  3. taky bych jich tolik chtěla :D
    jinak dobrá recenze :))

    OdpovědětVymazat
  4. já obecně mono stíny nepoužívám, protože jsem hrozně líná a raději mám paletky, kde najdu všechno pohromadě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bohužel neodolám ani jednomu :D - doma se mi to hemží samými stíny :)

      Vymazat
  5. suprový článek :) některý mě lákají, hlavně blockbuster, get ready a absolutely nature, a to i když se stínem spotted spokojená moc nejsem. Jde o to, že jsem chtěla meruňkovou barvu a on, když se rozetře, tak je hodně dožluta :( Ale je hezky jemný a matný, to zase jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;-)
      jj to jo....já sháním zas úplně oranžovou a ona nikde :(, ten absolutely nature vypadá taky moc pěkně, ale už mám dost těchto odstínů...no uvidíme :D spotted mám ráda - právě kvůli tomu, jak se rozetře, ale chápu, že zklame, když se čeká sytější barva :)

      Vymazat
    2. oranžová je třeba v duu nyc, ale na oficiálních stránkách už není, možná jí stahují z prodeje. nebo pak použít třeba tvářenku z kolekce miami roller girl anebo koupit nějakou velkou paletku od elfu, tam by oranžová měla být. ach shopaholičky bláznivý, v úterý se budu muset na ty essence stíny mrknout :D :D

      Vymazat
    3. :D :D tak zrovna, bude to znít bláznivě, ale mám všechno na čem si popsala oranžovou :D jak to duo NYC, tvářenku i paletu stínů elf, kde jsou. Ale stále hledám ještě lepší odstín - chtěla bych se zlatýma třpytkama :)
      :D Od toho tu jsme - aby lidé nakupovali :)

      Vymazat
    4. no neke :D tak to už mě nic jinýho oranžovýho nenapadá, možná mrknout v sephoře (zrovna teď mají dobrou akci na dekorativní kosmetiku všech značek 2+1 :) jojo to je pravda, od tý doby, co čtu blogy (cca únor) se mi rozrostla sbírka laků z 15 na 83 :D

      Vymazat
    5. :D ta nemoc je nakažlivá, no :D tý jo, asi se do Sephory vydám, chtěla bych nějaké rtěnky a tvářenky :) a 2+1 je super, uvidíme, uvidíme :)

      Vymazat
  6. Party All Night je můj naprosto nejpoužívanější stín :) Skvěle drží a žádné slévání nepozoruji :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že je v pohodě. Asi máme v LTM jiný druh těchto stínů :) Taky mi bez problémů vydrží celý den.

      Vymazat
  7. jestli jsi spokojená se stíny od Essence, tak to by ses asi počůrala blahem třeba ze stínů od Urban Decay nebo M.A.C :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi jo :D jen je mi líto těch peněz, raději si koupím třeba rtěnku nebo tvářenku :)

      Vymazat
    2. no ono kdybys sečetla cenu za všechny tyhle stíny, tak už to vydá je jednu dražší značku :)

      Vymazat
    3. Tak to určitě :) Ale neboj, jak se znám, určitě na ně přijde řada dost brzo :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)