sobota 29. září 2012

Moje pleťová kosmetika

Ahoj,
přeji všem krásný den. Dnes jsem se vám rozhodla ukázat mojí každodenní pleťovou kosmetiku. Jde o kombinaci různých značek, jejichž produkty mi nejlépe vyhovují. Nijak zvlášť netrvám na tom, aby šlo o jednu kosmetickou značnu ani  řadu. Velmi jsem si  oblíbila  čistící gel a denní pleťový  krém od Bella For Teens s broskvovou vůní. Dále pak pleťová voda Breath Of Fresh Air od Lush a noční pleťový  krém od Ziaji s kozím mlékem.





Bella For Feens - broskvový gel pro mytí obličeje
Gel má krásnou svěží vůni. Gel má redukovat tvorbu akné, což se tedy u mě nepotvrdilo, ale pleť vyčistí dobře, jsem s ním spokojená a oblíbila jsem si ho hlavně kvůli vůni, která mě vždy (hlavně po ránu) krásně nabudí do nového dne.

Bella For Teens - broskvový, pleťový krém
Opět má krém krásnou vůni  a také dobře hydratuje a matuje. Jako denní krém je ideální, ale jako volba pro někoho, kdo trpí hodně na akné, bych ho nedoporučila, jelikož ani u něj se mi nepotvrdilo, že  by nějak akné redukoval.


Lush- pleťová voda Breath of Fresh Air
Tuto vodu jsem si velmi oblíbila kvůli její vůni a  rozprašovači. Rozprašovač je velmi super hlavně díky tomu, že se vodou zbytečně neplýtvá (100ml stojí 140 Kč), a tak ikdyž je vody za její cenu méně než je u pleťových vod obvyklé, vydrží stejně dlouho, jak vody bez rozprašovače. Stačí pouze tři skříknutí. Voda nezpůsobuje pocit pnutí jako některé plťové vody, u kterým máte pocit, jako by vám mírně stuhly svaly. Voda nevysušuje pleť a dá se také použít k osvěžení.


Ziaja - noční krém s kozím mlékem
Jde o krém na sušší pleť a také je krém trošku mastnější, ale do rána se krásně vstřebá . Velmi dobře hydratuje a krásně se nanáší. Má příjemnou, nevtíravou vůni.

A jedna informace nakonec - dnes jsme s Dášou na votocvohoz.cz otevřeli účet - na našem blogu jako "Shop", kam od dnešního večera budeme přidávat věci na prodej z našich šatníku, kdyby měl někdo zájem.

Přeji všem krásný zbytek dne!
Evička



2 komentáře:

  1. Z Babybaby mám peeling a pleťovou masku v jednom od Essence. Zatím jsem si jí dávala jen jednou, ale pleť jsem po ní měla krásně hladkou a matnou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý typ , možná ho vyzkouším...

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)