neděle 30. září 2012

Outfit - Zelená a tyrkysová


Ahoj všem!
Dnes pro vás mám outfit ze včerejšího focení s Dášou.  Je znovu inspirovaný Ninou Dobrev, jelikož její styl mám moc ráda a často se jí nechávám inspirovat a také, protože o to tu byl zájem :)
Co se líčení týče , vím že ne každému to bude sedět a spousta z vás si řekne, že je to extravagantní, ale trošku jsme s Dášou včera experimentovali a mě nedělá problém si takto vyrazit do města , tedy pokud to není moc často :D
Outfit je tvořený z černých kalhot Pull&bear, které jste již mohli vidět v minulém outfitu. Pod bundou mám černé tílko Tally Weijl a svetr Takko. Bunda je z Votocvohoz a šátek s balerínkama jsou koupené v Belgii. Kabelku již také znáte, je od vietnamců. Naušnice jsou koupené v Camaieu. Nakonec bych snad jen dodala že na drdol jsem použila výztuž :).














Krásný zbytek dne!
Evička

8 komentářů:

  1. Sluší vám to. Já bych se takhle asi nenalíčila, ale tobě to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc vám to sluší holky!
    miluju vaše šátky♥ :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně někdo prozářil podzim barvami :). Jen se mi nějak nelíbí to líčení :( Přijde mi to trochu jako mokol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. miluji barvy podzimu a co se líčení týče tak někomu se hold líbí extravagance někomu ne :-)

      Vymazat
  4. Sluší Vám to :)) krásná barva balerín :)) můžu se jen zeptat, kde si pořídila ty brýle?? Přemýšlím, že si pořídím nějaký nový a ty tvoje jsou naprosto úchvatný!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brýle jsem si objednávala u svého očního lékaře, kde měl včechny modely k vyzkoušení ale webovka je http://www.bryle-domu.cz/. Brále jsou odtud užasné a o dost levnější než v kamenné optice , jinak děkujem za chválu :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)