pátek 7. září 2012

Paletky E.L.F - 4x spousta barev!


Ahojda,

dnes se k vám po dlouhé době vracím. Byla jsem na letním orientačním kurzu, který mi jako poslední chyběl do Specializace TV. Počasí se nám od pátečních bouřek každým dnem lepšilo a lepšilo a také tůry, kterých jsme se báli, byly super už jen tím, že jsme si trasu vybírali sami a měli jsme stanovenou pouze hodinu srazu. Kurz jsme si s třídní partou užili, ale bohužel nás  posunul do konečného třetího ročníku, což znamená, že už tolik času, jako jsem měla doposud, mít nebudu. Nemluvě o tom, že mě příští týden čeká zkouška :(. Ale určitě si na vás alespoň dvakrát týdně čas udělám a budu pečlivě recenzovat :). Tak to by bylo ze soudku mého života a teď se podíváme na recenze čtyř paletek od ELFu.







Začnu paletkou, kterou jste už u mě viděly. Je jí nude paletka z kolekce Beauty School Beauty Book - Natural Eye. Obsahuje 12 stínů v hnědých zemitých odstínech, některé se shimmerem, některé bez. V balení je také, jako u všech, zrcátko a pěnový aplikátor. Toto balení má však i hnědou tužku na oči. Celé balení je vlastně taková knížka o rozměrech cca A5 sešitu a celkem se mi líbí řešení obalu - vyloženě dárkové - tzn. jako dárek by byla vážně super :). Tužku, vám na rovinu řeknu, že nepoužívám - jen jsem ji vyzkoušea a přišla mi, že moc nekreslí a je poměrně tvrdá. Aplikátor nepoužívám vůbec. Stíny jsou naopak celkem dobré, pěkně drží, ikdyž práší víc než bych potřebovala - třpytkaté stíny práší poměrně dost, matné  výrazně méně. Pigmentace není špatná, ale i tak si myslím, že vlastním sytější stíny. Po dlouhodobém používání této paletky jsem zjistila, že tak půlku nevyužiji, ale zase chválím to, že ne všem sluší odstíny stejné jako mě, a tak si každý najde svou vlastní kombinaci právě z těchto 12 nude osdstínů - to, že využiji půlku tedy neznamená mínus, ale plus pro jiné typy lidí. Paletka je mi příjemná a za cenu 85 Kč na českém eshopu stojí, i přes větší prašnost, za vyzkoušení.




Další menší paletkou je Smoky Palette z kolekce Holiday 2011. S prašností už je to lepší než u předešlé, i když černá také práší trochu víc. Pigmentace je také lepší než u předešlé. Jinak jsem s touto paletkou spokojená a líbí se mu kombinace barev. Tuto paletku jsem si koupila z toho důvodu, že jsem chtěla nějakou vyloženě černou smoky. Ve výprodeji za 55 Kč si myslím není špatná. Mají také verzi Natural, který jsem však nezkoušela. Balení paletky je lesklé černé a tím u mě nevytváří dojem levnosti, jako je tomu u některých věcí z řady Essentials. Paletka se mi vzhledově líbí a myslím, že ji v budoucnu i dost využiji.



Další - teď už barevnou - paletkou je Studio Beauty School paletka 32 očních stínů a já jí mám v odstínu Cool, protože jsem chtěla na léto vyzkoušet více barev. Paletka je v hezkém matném balení, ale je na ní vše vidět. Mínus vidím v tom, že víčko nejde odklopit úplně do 180-ti stupňů, ale jen do 90-ti. Tím se s ní špatně zachází a víčko je ještě ke všemu těžší než zbytek balení, a tak se převažuje nebo se zavírá. Je to otrava, ale i tak jsou stíny v paletce poměrně dobré i hezky pigmentované - samozřejmě některé více, některé méně. Spodní dvě řady jsou nude a šedé barvy, naopak vrchní dvě řady jsou pestrobarevné, ale pěkné - spíše do modra, zelena a růžova. Paletku i přes své zapeklité balení celkem doporučuji, ale jen pro ty, kteří chtějí třeba jen tak experimentovat.




Poslední a největší mojí paletou od ELF je Paleta 100 stínů z kolekce Spring 2012. Tuto paletu jsem si koupila vyloženě kvůli tomu, že jsem chtěla experimentovat s barvami a také, že byla poměrně levná - ve výprodeji za 215 Kč. Myslím si, že ani já nevyužiji všechny stíny, ale co jsem se tak líčíla a zkoušela, barvy jsou dobře pigmentované, pěkně drží a z některých barev jsem nadšená. Některé jsou tak pěkné a syté, až se mi to u ELFu nechce věřit - ne, že bych ho neměla ráda, to ne, ale prostě mě překvapilo, že ani nepráší. Také se mi líbí mozaikové stíny, které jsou pokaždé trošku jiné. Celé balení je v pohodě a už s ním žádné problémy jako u předešlého nejsou. Stále si však nemohu zvyknout na bílou barvu obalu - je to trochu nezvyk - takové čisté :). Tato paletka je mi ze všech nejsympatičtější a jsem s ní velmi spokojená, protože jsou to vlastně všechny v jednom - Smoky, Natural i barevné :).








Jaké máte zkušenosti vy s paletkamy od ELFu? Chtěly by jste nějakou vyzkoušet? Nebo máte nějakou jinou svoji oblíbenou?

Doufám, že se vám receze líbila a k někomu třeba pomůže. Ještě jenou se omlouvám za dlouhou pauzu a doufám, že jste se nám naše milé čtenářky nikam nerozutekly :).

Mějte se hezky!
Dáška:)

6 komentářů:

  1. Já osobně žádnou nemám, ale jednu má sestra a druhou sestřenice :) :) :) není to žádný zázrak, ale za ty peníze ..fajn :)
    Já se chystám na MUA paletku nebo paltku od Sleek či od NYX :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elf je hold levná kosmetika, ale jde to :) Mua mě zatím obchází, na Sleek jsem koukala, ale pořád si nemůžu vybrat tu správnou a NYX je pro mě kapitola sama o sobě - už jich mám několik a další už jsou na cestě spolu s velkým make-up boxem, takže se těším až je vyzkouším :).

      Vymazat
  2. Tyjo, těch barev! Zalíbila se mi ta Natural Eyes, ale když řikáš, že to zas takový zázrak není... Uvidíme :) Jinak dneska jsem byla nakupovat, tak kdyby tě to zajímalo, koukni na můj blog :)) http://bigemptywallet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zas tak špatná, ale jsou i lepší. Pokud nejsi tolik náročná, měly by se ti tahle líbit a vyhovovat ti :).
      Určitě se podívám :)

      Vymazat
  3. Hello, i read your blog from time to time and i own a similar
    one and i was just wondering if you get a lot of spam remarks?
    If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it's driving me mad so any support is very much appreciated.

    My web-site - vakantiehuizen frankrijk huren

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)