čtvrtek 20. září 2012

Poslední letní outfit

Ahoj,
přeji všem krásný slunečný čtvrtek. Omlouvám se vám za  pauzu, ale bohužel se toho na mě sesypalo nějak moc,  ale jelikož se mi také uvolnil jeden den, pokusím se vám alespoň tento den  věnovat. Dnes mám pro vás nedělní outfit a také pravděpodobně poslední letní, jelikož nám už příliš teplých dní neslibují. Jde o jednoduchý a pohodlný outfit . Poslední dobou jsem si velmi oblíbila jednobarevná tílka, nejraději má ty z Tally Weijl, která jsem vám již jednou ukazovala. Outfit tedy tvoří černé slim kalhoty Pull&Bear, které jsou mým dalším velmi oblíbeným kouskem oblečení. Kdo by neměl rád černé kalhoty, které zeštíhlují že? :D Jak vás již mohlo napadnout, tak tílko je z Tally Weijl, vestička z H&M, růžová retro kabelka z Gate. Nemůžu si pomoct, ale připomíná mi Rebely :) Flitrové botky jsou koupené v Belgii, ale jelikož to byl dárek, tak nevím kde přesně.










Přeji všem krásný zbytek dne!
Evička

12 komentářů:

  1. Z Pull and Bear mám tmavě zelené kalhoty, bohužel barva se rychle vypírá a kalhoty se hrozně vytahaly. :/ To mi sice vzhledem k materiálu mohlo bejt jasný, ale tý barvičce nešlo odolat :D Jen nevím, jestli si tam někdy něco koupím znova, kámoška má podobnou zkušenost s jejich trikem.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se tedy také sepraly a vytahaly ale stále se dají nosit :) Zelené teďka také scháním :)

    OdpovědětVymazat
  3. je ta kabelka je pěkná :)Já tally weijl teda moc nemusím, vždycky jsem odtamtud něco měla tak se mi to páralo nebo tam byla díra nebo se mi prošoupaly džíny, myslím, že to nemaj moc kvalitní.Asi už si tam nic nekoupím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já odtamtud moc věcí nemám ale tyhle tílka miluji :D Děkuji za pochvalu kabelky :)

      Vymazat
  4. Z Tally Weil mám nový tmavý skinny džíny a jsem s nimi nadmíru spokojená! Pohodlné a příjemné na každodenní nošení, pro všechny situace i příležitosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemejšlela o nějakých kalhotách od Tally ale zatím jsem nenašla žádné "úžasné" :) ale ráda zajdu do tohoto obchodu, mají tu velmi příjemnou obsluhu :)

      Vymazat
  5. Bezva kabela!!!:)
    Zvu na giveaway ve spolupráci s Choies.com
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký outfit, tou růžovou jsi to pěkně rozsvítila :) A na fotkách ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)