pátek 28. září 2012

Rimmel London 60 seconds - 405 Rose libertine

Přeji krásný, slunečný a sváteční den!
Opět pro vás mám ukázku laku od Rimmel London z řady 60 seconds, který jste již mohli vidět na mém minutém outfitu. Jde o odstín 405 Rose libertine, který má krásnou, svěří, růžovou barvičku. Laky z této řady mám ráda kvůli jejich krásně plochému štětečku a také že splňuje to co slibuje a zasychá do minuty. Také jeho výdrž je dobrá, pokud si ruce nějak výrazně hodně nemácháte tak vydrží až dva dny.







Přeji všem krásný zbytek dne!
Evička

14 komentářů:

  1. Tyto laky miluji, ten štěček je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, hodně laků má tento štěteček ale tyhle od Rimmelu jsou nejlepší :)

      Vymazat
  2. Tento lak mám taky a mám ho moc ráda :) na nehtech mi vydrží klidně i týden...

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý odstín. Já na ty růžové moc nejsem, ale tenhle bych určitě snesla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nijak na růžové nelpí, ale tahle je taková decentní :)

      Vymazat
  4. tenhle odstín byl můj nej na tohle léto:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím , já jsem si ho bohužel všimla pozdě :)

      Vymazat
  5. Mě tedy vydrží v pohodě i týden :) Jinak tenhle odstín je opravdu nádherný! Mám ho teď hrozně ráda a celkově tyhle laky Rimmel jsem objevila nedávno, že jsem opravdu skvělé! :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z této řady dva laky a též jsem s nimi spokojená, prostě jsem asi kachna a máchám ruce moc ve vodě :D

      Vymazat
  6. jéje, taky ho mám moc ráda, už kvůli štětečku, teď jsem ale objevila ještě lepší, s výdrží je na tom podstatně lépe- laky od Lorealu, doporučuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to těch se podívám, děkuji za tip :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)