úterý 4. září 2012

Senior Year!

Ahoj,

přeji všem krásný začátek září. Pro mě je to poslední školní zaří, jelikož letos maturuji. Proto jsem tento outfit pojmenovala Senior Year :). A teď už k outfitu. Na sobě mám černé letní šaty, které jsou z Belgie. Přepásané jsou páskem z Terranovy, který jsem pořídila při posledních nákupech v Praze. Kabelku a boty již znáte, obojí je od vietnamců. Náhrdelník je ze seriálu Vampire Diaries a dostala jsem ho k narozeninám. Hrozně jsem si tento náhrdelník přála, je opravdu nádherný! :) Je otevírací a já doufám, že si brzy do něho pořídím fotku. To je k outfitu vše a všem studentům přeji  krásný (v rámci možností) začátek školního roku :)!









Krásný zbytek dne přeje Evička.

11 komentářů:

  1. Outfit je moc hezký :)
    Jinak hodně štěstí ve studiu, ale maturitu určitě zvládneš :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , jak za outfit tak z přání :)

      Vymazat
  2. Ten náhrdelník je krásnej! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahojky, přeji mnoho úspěchů v tomto školním roce.. Botky jsou krásné (já mám uplně stejné - nude), perfektně jsi vše sladila! :) Moje sestra také letos maturuje, je to malej nervák, takže už dělá co se dá:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také už začínám být trochu nervózní :)

      Vymazat
  4. Hrozně ti to sluší ;))
    Něčím mi připomínáš Spencer z Pretty Little Liars ;))
    Přeju hodně štěstí u maturity ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Kde sa dá ten náhrdelník zohnať? :OOO je úžasný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho zakoupila na aukru ale je také na ebay :)

      Vymazat
  6. This is really interesting, You are an overly skilled blogger.
    I've joined your feed and sit up for searching for extra of your wonderful post. Additionally, I have shared your site in my social networks

    Feel free to visit my blog :: website

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)