neděle 28. října 2012

Extravagantní hippies outfit!

Ahoj,
dnes pro vás mám zase jednou outfit a jelikož se zdá, že nám podzim uběhl opravdu rychle a brzy se přehoupne v zimu (včera nám tu dokonce sněžilo!), vypadá to, že to bude jeden z posledních podzimních outfitů. Pro rejpaly, venku jsem na sobě měla samozřejmě kabát a už jen nafotit to v takové kose byla fuška! :D
Outfit mě napadl jen tak náhodou a to kvůli čelence, kterou jsem zahlédla v Takku a nemohla jsem odejít bez ní. Košile, triko i kabelka jsou také z Takka. Džíny jsou od vietnamců a mám je snad od sedmé třídy  :). Kozačky jsou také dosti stařičké a u těch si nejsem jistá, ale měli by být z Daichmanna.

Jedna super Givaway na konec :)













Krásný zbytek neděle!
Evička

10 komentářů:

  1. Ahoj. Veľmi sa mi páči košeľa ale nabudúce si ju radšej nezaväzuj, nechaj ju len tak voľne rozopnutú :)

    Inak pozývame ťa - vás, na našu GW o luxusný parfém:

    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/10/giveaway-o-parfem-calvina-kleina.html

    Marry&Missy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj , původně jsem jí také chtěla nechat rozepnutou ale přišlo mi že moc plandá, jinak děkujem za pozvání :)

      Vymazat
  2. Nemyslím to nijak zle,ale tenhle outfit mi nepřipadá vůbec extravagantní :) Já takhle chodím běžně :):D je ale moc hezký a za botky u mě máš velké plus! povedené :)

    http://zkusotevritoci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu, možná trochu ta čelenka ale kdybych nenapsala že je to extravagantní tak se někdo ozve že to je extravagantní :D A moc děkuju , jsem ráda že se to líbí :)

      Vymazat
  3. ta kosile je moc pekna, taky nejakou kostkovanou shanim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dškuju, v Takku občas mají nějaké zajímavé :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)